اجرای پروژه میدان شهدای هسته‌ای نیازمند چهار و نیم میلیارد تومان اعتبار

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان گفت: اجرای پروژه میدان شهدای هسته‌ای بالغ بر چهار و نیم میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و هزینه احداث فضای سبز و اجرای نمادهای آن نیز سه و نیم میلیارد تومان برآورد شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا اخوان امروز (دوشنبه) در جلسه مشترک کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی و کمیسیون پایش، نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر اصفهان که برای بررسی پروژه‌های عمرانی منطقه چهار برگزار شد، با بیان اینکه میدان شهدای هسته‌ای تمام انرژی منطقه چهار را برای تملک و آزادسازی‌ها گرفته، اظهار کرد: عرصه پروژه بیش از ۳۷ هزار متر مربع است که حدود ۲۴ هزار متر مربع آن با اعتبار بیش از ۴۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تملک شده است.

وی با بیان اینکه بخشی از مسیر آزادسازی شده زیر بار ترافیکی است، افزود: با توجه به اینکه میدان به مساحت ۱۵ هزار متر مربع در یکی از ورودی‌های شهر قرار گرفته تصمیم گرفته شد که طرح مرکزی میدان با گرفتن مشاور اجرا شود.

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان تصریح کرد: فضای سبز طراحی شده برای میدان با شیب و طراحی خاص اجرا خواهد شد و در چهار طرف نیز عکس شهدای هسته‌ای و برای وسط میدان نیز نمادی از انرژی هسته‌ای طراحی می‌شود.

وی ادامه داد: اجرای پروژه میدان اعتباری بالغ بر چهار و نیم میلیارد تومان نیاز دارد و هزینه احداث فضای سبز و اجرای نمادهای آن نیز سه و نیم میلیارد تومان برآورد شده است.

کد خبر 434678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.