"انعکاس نوشته" فرصتی برای ثبت صوتی جملات برگزیده

برنامه انعکاس نوشته، انعکاس جملات برگزیده رُمان هایی است که مخاطبان با صدای خود ضبط و ارسال می‌کنند.

به گزارش ایمنا، مدیر کتابخانه تخصصی ادبیات گفت: برنامه "انعکاس نوشته"، انعکاس جملات برگزیده رمان‌هایی است که توسط مخاطبان خوانده شده و به صورت صوتی به نشانی ghalamestan.ghadir@gmail.com ارسال می‌شود.

لیلا اکبریان اظهار کرد: هدف این برنامه معرفی کتاب از کلام مخاطبان و همچنین معرفی بیشتر کتابخانه تخصصی ادبیات و مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان است.

وی با بیان اینکه این برنامه از ۲۰ تیرماه آغاز شده است، افزود: این برنامه محدودیت زمانی و سنی ندارد ولی حجم صوت ارسالی نباید بیشتر از یک دقیقه باشد و در ابتدای خوانش مخاطبان بایستی اسم کتاب، نویسنده، مترجم، شماره صفحه و خودشان را معرفی کنند.

مدیر کتابخانه تخصصی ادبیات ادامه داد: صوت‌های برگزیده در صفحات مجازی کتابخانه تخصصی ادبیات بارگذاری می‌شود و به صوتی که بیشترین علاقه‌مندی و بازدید را داشته باشد جایزه فصلی تعلق خواهد گرفت.

اکبریان تصریح کرد: همچنین این صوت‌ها علاوه بر اینکه در صفحات مجازی کتابخانه تخصصی ادبیات استفاده می‌شوند، در زمانی معین صوت‌های برگزیده تبدیل به موشن و انیمیشن خواهد شد.

گفتنی است؛ علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به کتابخانه تخصصی ادبیات به آدرس خیابان علامه امینی شرقی، باغ غدیر، ساختمان الغدیر، طبقه دوم مراجعه و یا با شماره ۰۳۱۳۲۶۰۲۷۴۰ تماس حاصل کنند.

کد خبر 434655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.