خودکشی عاشقانه دو دختر در دریاچه شورابیل اردبیل

بازداشت ضاربان جوان در جهرم، نجات جوان گلپایگانی از مرگ حتمی، برق گرفتگی مرد ۳۱ ساله در شیروان، تیراندازی‌های مرگبار در مراسم عروسی، قتل پسر بچه توسط مادرش، خودکشی عاشقانه دو دختر در دریاچه شورابیل، تصادف هافبک تیم فوتبال تراکتور و کشف اسکلت انسان در سرخس را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دو راکب و ترک نشین موتورسیکلت که در شهرستان جهرم اقدام به ضربه زدن به سر و صورت افراد سالخورده کرده بودند، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با اشاره به دستگیری ضاربان افراد سالخورده در جهرم، اظهار کرد: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر اقدام دو نوجوان موتورسوار در زدن ضربه به سر و صورت افراد سالخورده و با توجه به جو روانی ایجاد شده در این خصوص موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

افشین حیدری با بیان اینکه با اقدامات اطلاعاتی پلیس دو نوجوان ۱۶ ساله در این رابطه شناسایی، دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شدند، گفت: تحقیقات تکمیلی پلیس در خصوص انگیزه متهمان از این اقدام ادامه دارد.

نجات جان جوان گلپایگانی از مرگ حتمی

جوان ۳۰ ساله گلپایگانی پس از ۱۲ ساعت گرفتاری در غار کوه صعب العبور قلعه جمال گلپایگان توسط تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر و آتش نشانی شهرداری گلپایگان نجات پیدا کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر گلپایگان گفت: پس از اطلاع دادن به تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلپایگان نیروها به محل حادثه اعزام شد که متأسفانه به علت بارندگی و تاریکی هوا عملیات نجات به صبح روز بعد موکول شد.

حمید رضا کریمیان خاطرنشان کرد: پس از طلوع خورشید عملیات امداد و نجات با همکاری تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلپایگان و آتش نشانی شهرداری شروع شد و این جوان گرفتار، سالم و در سلامتی کامل از داخل غار صعب العبور این کوه نجات پیدا کرد.

برق گرفتگی مرد ۳۱ ساله در شیروان

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد برق گرفتگی در روستای "خانلق" از توابع شهرستان شیروان بلافاصله مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

مسعود وحیدی افزود: با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد، مرد ۳۱ ساله در حال شست‌وشوی فرش با دستگاه برقی بوده که نوسانات برقی موجب برق گرفتگی شدید این فرد شده است.

وی با بیان اینکه این فرد توسط عوامل امدادی به مرکز درمانی منتقل شد، ادامه داد: با تلاش بی وقفه کادر پزشکی و عوامل اورژانس احیا دوباره این فرد مؤثر نبود و متأسفانه برق گرفتگی منجر به مرگ این مرد شد.

تیراندازی‌های مرگبار در مراسم عروسی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از مصدومیت ۱۳ نفر به علت شادی نامتعارف و تیراندازی سهوی به سمت میهمانان با سلاح شکاری در مجلس عروسی در یکی از روستاهای شهرستان خنداب خبر داد.

محمود خلجی گفت: گزارشی از یک مورد تیراندازی منجر به مصدومیت تعدادی از میهمانان یک مراسم عروسی در یکی از روستاهای شهرستان خنداب به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیمی از مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و مشخص شد که یکی از میزبانان مجلس در اقدامی نادرست و برای یک شادی نامتعارف، چند تیر هوایی با یک اسلحه شکاری شلیک کرده و در شلیک آخر و به علت بی‌احتیاطی به سمت میهمانان تیراندازی می‌کند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: بر اثر این بی‌احتیاطی تعداد ۱۳ نفر از افراد حاضر در این مراسم عروسی به علت اصابت ساچمه‌های پخش شده در این تیراندازی از نواحی مختلف دچار مصدومیت شدند که بلافاصله جهت مداوا به مرکز درمانی منتقل شدند.

قتل پسر بچه توسط مادرش

زن جوانی هراسان در حالی که بدن نیمه جان پسر دوساله خود به نام بهزاد را در آغوش داشت به درمانگاهی در شهریار رفت و مدعی شد حال پسرش بد شده و وی بلافاصله کودک را به درمانگاه رسانده است، اما پزشکان پس از معاینه بچه دریافتند وی ساعتی قبل جان باخته است و با توجه به مشکوک بودن علت مرگ کودک موضوع به پلیس اعلام شد و خیلی زود تیم ویژه‌ای از کارآگاهان جنایی به دنبال اعلام مرگ مشکوک بهزاد کوچولو در درمانگاه حضور یافتند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در این باره گفت: در معاینات اولیه به خاطر اینکه آثار ضرب و جرح روی بدن کودک نبود جسد به دستور بازپرس کشیک قتل به پزشکی قانونی منتقل شد.

بهروز کریم خانی ادامه داد: مادر این کودک در اظهارات اولیه خود اعلام کرد که بهزاد درحال خوردن غذا خفه شده است، اما اظهارات متناقض مادر و همچنین مشکوک بودن علت مرگ باعث شد بازپرس دستور بازداشت زن جوان را صادر کند، مادر پسربچه پس از بازجویی‌های پلیسی سرانجام به قتل پسر دو ساله خود اعتراف کرد.

خودکشی عاشقانه دو دختر در دریاچه شورابیل اردبیل

خودکشی عاشقانه دو دختر در دریاچه شورابیل اردبیل حادثه شوک آوری بود که بازتاب رسانه‌ای گسترده‌ای داشت.

دو دختر در دو حادثه جداگانه پس از شکست عشقی خود را به دریاچه شورابیل اردبیل انداختند که یکی از آن‌ها جان خود را از دست داد، اما دومین دختر نجات یافت.

دختر اول که نام او عسل بود، تنها ۱۵ سال داشت و به خاطر شکست عشقی خود را به دریاچه شورابیل می‌اندازد و این اقدام منجر به مرگ وی می‌شود.

دختر دوم به علت اختلاف با نامزدش دست به خودکشی از طریق غرق شدن در دریاچه شورابیل می‌زند، اما مردی جوان او را نجات می‌دهد.

تصادف هافبک سرشناس تیم فوتبال تراکتور

رضا اسدی، هافبک تراکتور در مسیر بازگشت از تمرینات این تیم در اتوبان کسایی تبریز دچار حادثه رانندگی شد و اتومبیل او چپ کرد.
خوشبختانه در این حادثه  سرنشینان آسیب ندیده‌اند.

کشف اسکلت انسان در سرخس

رئیس جمعیت هلال‌احمر سرخس از کشف اسکلت فرد مجهول‌الهویه در ارتفاعات صعب‌العبور روستای چکودر سرخس خبر داد.

محمد رضایی گفت: پس از اعلام مرکز EOC عوامل پایگاه امداد جاده‌ای شهید عیار، جمعیت هلال‌احمر سرخس به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: با بررسی میدانی و نظارت نیروی انتظامی و بازپرس پرونده بقایای جسد به سردخانه مزار شهدا انتقال داده شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.‌

کد خبر 434578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.