دباغی: تا ۳ سال آینده سرباز سپاهان هستم

خانم گل لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: دلیل این که پیشرفت کمتری نسبت به دو سال پیش داشتیم قانون فدراسیون مبنی بر حضور نداشتن عکاسان و خبرنگاران بود. حضور اصحاب رسانه به دلیل جذب اسپانسر و بیشتر دیده‌ شدن می‌تواند به ما کمک کند.

هاجر دباغی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص کیفیت کلی لیگ برتر فوتبال بانوان اظهار کرد: دو سال پیش جهش خیلی خوبی در لیگ برتر بانوان داشتیم. در گذشته تنها دو تیم برای قهرمانی رقابت می‌کردند، اما دو سالی است که حدود پنج تا شش تیم با هم رقابت می‌کنند.

وی ادامه داد: دلیل اینکه در سال جاری پیشرفت کمتری نسبت به دو سال پیش داشتیم قانون فدراسیون مبنی بر حضور نداشتن عکاسان و خبرنگاران بود. حضور اصحاب رسانه به دلیل جذب اسپانسر و بیشتر دیده‌ شدن می‌تواند به ما کمک کند.

دباغی در پاسخ به این سوال که آیا پیشرفت لیگ بانوان ادامه‌دار خواهد بود، افزود: قطعاً پیشرفت خواهیم داشت و امیدوارم باشگاه‌هایی که در بخش آقایان تیمداری می‌کنند به بخش بانوان ورود کنند و به پیشرفت روز افزون ما کمک کنند.

خانم لیگ برتر فوتبال بانوان در ارتباط با شرایط سپاهان در لیگ امسال و حضور نداشتن بین سه تیم بالای جدول، ادامه داد: امسال با توجه به تغییرات ایجاد شده شرایط سپاهان پیچیده و مسابقات ما زودتر از تغییرات آغاز شد و همین مسئله باعث شد ابتدای فصل امتیاز از دست بدهیم و از رقابت با تیم‌های بالای جدول عقب بمانیم.

وی افزود: امسال می‌خواهیم سکوی قهرمانی را کسب کنیم. همچنین برای فصل آینده صحبت‌هایی شده است، اما من تا سه سال آینده قرارداد دارم و سرباز سپاهان هستم.

دباغی در رابطه با خانم گل شدن در لیگ امسال ادامه داد: خیلی خوشحال هستم که با لباس سپاهان به این عنوان رسیدم و از کادر فنی و هم تیمی‌های خودم تشکر می‌کنم چرا که در این موضوع آن‌ها نیز دخیل بودند. برترین گلزن و پاسور لیگ از تیم سپاهان بود که افتخار بزرگی است.

کد خبر 434496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.