تشدید نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی زنجان

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان گفت: دو هزار و ۵۰۰ تاکسی نیز در شهر زنجان تردد می‌کنند که طبق اعلام دادستانی در صورت استفاده ناوگان حمل و نقل " تاکسی و اتوبوس " از مسافر بیشتر حد مجاز مقرر در پروتکل‌های بهداشتی تذکر لازم داده شده و در صورت بی توجهی وسیله توقیف خواهد شد.

به گزارش ایمنا، فرهاد رفیعی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، شهرداری زنجان نیز برای گروه‌های هدف تحت پوشش به ویژه رانندگان حمل و نقل درون شهری و تاکسی‌ها تدابیر لازم را اتخاذ کرده است.

وی اضافه کرد: بر این مبنا این سازمان برای پیشگیری از ابتلاء به بیماری کووید ۱۹ به توزیع ماسک در بین گروه‌های هدف اقدام کرد که این روند همچنان ادامه دارد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان با بیان اینکه در زمان حاضر ۸۰ دستگاه اتوبوس درون شهری این شهرداری نسبت جابجایی مسافران مبادرت می‌کنند، ادامه داد: بر این مبنا همه اتوبوس‌های درون‌شهری شهرداری زنجان از زمان شیوع ویروس کرونا، پس از اتمام ساعت کاری و تا آخرین وسیله نقلیه توسط افراد متولی امر مورد ضدعفونی قرار می‌گیرند که در این خصوص نگرانی وجود ندارد.

رفیعی گفت: اتوبوس‌ها دو بار در روز" صبح و عصر" در پایانه‌های حمل و نقل محلول پاشی و ضدعفونی می‌شوند و علاوه بر آن ضدعفونی تاکسی‌های درون‌شهری نیز اهمیت زیادی دارد که در این ارتباط به انجام این کار اقدام می‌شود.

وی ادامه داد: پیش از این نیز آموزش‌های لازم از قبیل استفاده از ماسک و دستکش به رانندگان تاکسی درون‌شهری زنجان ارائه شده که همکاری این قشر زحمتکش در پیشبرد برنامه‌های سازمان برای پیشگیری از بیماری کرونا بسیار تأثیر گذار است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان خاطرنشان کرد: دو هزار و ۵۰۰ تاکسی نیز در شهر زنجان تردد می‌کنند که طبق اعلام دادستانی در صورت استفاده ناوگان حمل و نقل " تاکسی و اتوبوس " از مسافر بیشتر حد مجاز مقرر در پروتکل‌های بهداشتی تذکر لازم داده شده و در صورت بی توجهی وسیله توقیف خواهد شد.

کد خبر 434409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.