۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۳
تست کرونا شگرد سرقت طلا

غرق شدگی دو جوان در کانال کارون، مرگ پسر ۹ ساله در زرینه رود، تست کرونا شگرد سرقت طلا، تصادف مرگبار در جاده اردبیل، حمله مسلحانه به زنان بدسرپرست در خرمشهر، دستگیری پسر جوان با لباس زنانه در امتحان نهایی و اعتراف به قتل دو زن اراکی را در بسته حوادث ایمنا بخوانید .

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: دو جوان در کانال سویسه در جاده اهواز آبادان غرق شده‌اند که منجر به فوت آن‌ها شده است.

ابراهیم قنبری اظهار کرد: در پی تماس با آتش‌نشانی کارون نیروهای این مرکز برای امدادرسانی به دو مرد جوان که در کانال سویسه مسیر آبادان غرق شده بودند، اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش نشانان در محل حادثه هم‌زمان تیم غواصی ایستگاه ساحلی سه آتش‌نشانی اهواز به سمت کانال سویسه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اضافه کرد: این دو مرد جوان که به دلیل گرمای هوا با قصد شنا کردن وارد کانال آب شده بودند، به دلیل ناتوانی در کنترل خود، نتوانستند از آب خارج شوند و غرق شدن آن‌ها توسط اهالی منطقه گزارش شده است.

وی با اشاره به سن این دو جوان که یکی ۲۳ سال و دیگری ۳۵ سال داشت، افزود: پیکر این دو جوان توسط نیروهای ایستگاه غواصی ساحلی و نیروهای آتش نشانی کارون از کانال خارج شد و به عوامل انتظامی سویسه تحویل داده شد.

زرینه رود پسر ۹ ساله را بلعید

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: پسر بچه ۹ ساله در پی بی احتیاطی والدینش در آب زرینه رود غرق شد.

مولایی گفت: خانواده این کودک از اهالی کوی قره‌ورن میاندوآب بودند که برای شست‌وشوی وسایل منزل و پشم گوسفند به ساحل زرینه‌رود رفته بودند که در پی بی احتیاطی آن‌ها پسر بچه ۹ ساله خانوده وارد آب‌های عمیق زرینه شد و غرق شد.

وی با توضیح اینکه این فرد چهارمین قربانی زرینه رود در سال جاری است، تصریح کرد: نیروهای امدادی پس از یک ساعت تلاش پیکر این کودک را از آب بیرون کشیدند، همچنین از مردم درخواست داریم از شنا در رودخانه‌ها، دریاچه پشت سدها و کانال‌های آب خودداری کنند.

تست کرونا شگرد سرقت طلا

پلیس مهاباد در پی مردی است که به بهانه تست کرونا دست به سرقت طلا از دختر ۱۶ ساله زده بود.

سارقی که به طور علنی و به زور النگوهای دختر ۱۶ ساله مهابادی را از دست وی بیرون آورده بود، هنوز به دام پلیس گرفتار نشده و پلیس در جستجوی این مرد غریبه است.

بخشدار خلیفان مهاباد گفت: مردی به بهانه گرفتن تست کرونا در این شهرستان طلاهای دختر روستایی را به سرقت برد.

علی بیژن‌فر افزود: مردی با هویت نامشخص در روستای "زیوه" از توابع بخش خلیفان این شهرستان به بهانه تست کرونا با ورود به منزل یکی از خانوارهای این روستا پس از کسب اعتماد اقدام به سرقت النگوهای دختر روستایی کرد.

وی ادامه داد: در این حادثه مرد میانسال از خلوتی روستا و نبودن مرد به علت فصل کاری کشاورزان استفاده کرده و به طور علنی و به زور النگوهای دختر ۱۶ ساله را از دست وی بیرون آورده و متواری شده است و چون متهم ماسک بر چهره داشته، هویت وی هنوز شناسایی نشده است و تلاش پلیس آگاهی برای دستگیری متهم ادامه دارد.

تصادف مرگبار در جاده اردبیل

فرمانده پلیس راه مغان در این زمینه گفت: تصادف دو دستگاه خودرو در جاده پارس آباد اردبیل یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

شهرام بخشور اظهار کرد: برخورد خودرو نیسان با پراید در جاده پارس آباد اردبیل حوالی روستای بران رخ داد و در این حادثه یک پسر بچه پنج ساله جان خود را از دست داد و مادرش نیز به شدت مصدوم شد که به بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد منتقل شد، علت تصادف انحراف به چپ خودرو پراید بود.

حمله مسلحانه به زنان بدسرپرست و بچه‌های یتیم

سرقت مسلحانه با لباس نظامی در خرمشهر و حمله به زنان بدسرپرست و بچه‌های یتیم که در فضای مجازی بازتاب داشت در دستور کار پلیس قرار گرفت و فرمانده انتظامی خرمشهر در این زمینه با بیان اینکه سارقان مسلحی که از یک منزل مسکونی در این شهر سرقت کرده‌اند تحت تعقیب قرار دارند، گفت: شناسایی و دستگیری این سارقان از سوی پلیس آغاز شده است.

همت‌علی ترکارانی تصریح کرد: در این سرقت مسلحانه منزل که روز جمعه در حوزه کلانتری ١٣ شهرستان خرمشهر به وقوع پیوست سارقان در حالی که لباس نظامی بر تن داشتند اقدام به سرقت کردند.

وی افزود: شناسایی سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و در کم‌ترین زمان ممکن این سارقان دستگیر خواهند شد.

پسر جوان با لباس زنانه در امتحان نهایی حاضر شد

در حادثه‌ای بی‌سابقه یک پسر جوان با لباس زنانه و پوشاندن صورت خود تلاش کرد به جای یک دختر امتحان دهد.

رسانه‌های عربی خبر دادند، ناظران امتحانات پایان سال دبیرستان در منطقه الرصیفه اردن به رفتار یکی از دخترانی که مشغول پاسخگویی به امتحان بود مشکوک شدند و بعد از بررسی هویتش به این راز پی بردند و بعد از تحقیقات مشخص شد این پسر برای کمک به دختری لباس‌های زنانه بر تن کرده و به جای او در جلسه امتحان حاضر شده بود؛ این جوان از جلسه امتحان مستقیماً به بازداشتگاه منتقل شد.

اعتراف دو زن اراکی به قتل در باغ

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مرکزی با تشریح ماجرای قتل زن ۶۰ ساله در باغ‌های کرهرود اراک گفت: متهمان این پرونده دستگیر شدند.

عباس قاسمی با اشاره به وقوع یک فقره قتل در شهرستان اراک اظهار کرد: جسد یک زن ۶۰ ساله در باغ‌های اطراف اراک کشف شد که توسط قاتلین به قتل رسیده و جسد وی در باغ رها شده بود.

وی اضافه کرد: قاتلین دو زن به همراه فرزند پسر یکی از آن‌ها بود که اقدام به قتل این زن ۶۰ ساله کرده بودند.

دادستان عمومی و مرکز استان مرکزی خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات صورت گرفته از این سه نفر ، سرقت انگیزه اصلی قتل بوده است و در حال حاضر قاتلین دستگیر شده و در بازداشت به سر می‌برند و روند تکمیلی پرونده و همچنین تکمیل تحقیقات ادامه دارد.‌

کد خبر 434361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.