افشین هاشمی با صدای علیرضا قربانی نماهنگ می‌سازد

افشین هاشمی نویسنده، بازیگر و کارگردان سینما و تئاتر، قطعه‌ «نازنی‌نِی» به آهنگسازی احسان مطوری و صدای علیرضا قربانی را به تصویر می‌کشد.

به گزارش ایمنا، نماهنگ «نازنی‌نِی» به کارگردانی افشین هاشمی، آهنگسازی احسان مطوری و با صدای علیرضا قربانی و قیصر نیظامی به زودی به علاقمندان موسیقی عرضه خواهد شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی پروژه، ‎علیرضا قربانی خواننده شناخته شده موسیقی ایرانی به تازگی یکی دیگر از قطعات پروژه بین‌المللی «صداها و پل‌ها» ساخته احسان مطوری را به نام «نازنی‌نِی» خوانده است. این در حالی است که نخستین همکاری آن‌ها با نام السوئنو (El Sueño) ) دو جایزه بین‌المللی را به ارمغان آورد.

‎ «نازنی‌نِی» (به زبان کشمیری نازنین من) تازه‌ترین قطعه احسان مطوری است که با صدای علیرضا قربانی و قیصر نیظامی (خواننده معروف کشمیری) اجرا شده است. ضمن اینکه افشین هاشمی کارگردان سینما و تئاتر نمآهنگ آن را می‌سازد. ‎او در ساخت این نماهنگ از بعضی نشانه‌های اجرایی ایران و هند و همچنین مدرن بهره جسته است.

‎اشعار «نازنی‌نِی» سروده فریدون مشیری و ابراهیم مسکین (شاعر کشمیری) است و یکی از اعضای گروه سیلک رود، در کنار نوازندگانی از کشورهای فلسطین و ایران این قطعه را نواخته‌اند.

‎همچنین صدف منشی (استاد زبان‌شناسی دانشگاه UNT تگزاس آمریکا) به عنوان مشاور ادبی، این پروژه را همراهی می‌کند.

کد خبر 434270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.