۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
کرایه تاکسی در سنندج گران شد!

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از افزایش نرخ جدید کرایه تاکسی تلفنی، وانت تلفنی و پیک موتوری در این شهر خبر داد و گفت: امسال نرخ های تعیین شده نسبت به سال گذشته بطور میانگین ۲۵ درصد افزایش یافته است.

به گزارش ایمنا، امیر جمشید نژاد اظهار کرد: هر ساله جلسات متعددی با حضور نمایندگان آژانس‌های تاکسی تلفنی و وانت تلفنی جهت افزایش نرخ برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: پس از نهایی شدن نرخ‌های تعیین شده پیشنهادی این نرخ‌ها به شورای اسلامی شهر جهت تصویب تقدیم شده و پس از تصویب به فرمانداری ارجاع می‌شود.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج افزود: از تصویب کمیته انطباق فرمانداری نرخ‌های جدید تعیین و به آژانس‌ها ابلاغ خواهد شد.

جمشید نژاد از افزایش نرخ جدید کرایه تاکسی تلفنی، وانت تلفنی و پیک موتوری در سنندج خبر داد و گفت: این نرخ‌ها نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین نرخ کرایه تاکسی تلفنی مربوط به مسیر فرودگاه به شهرک بعثت، پنج آذر و نایسر با ۱۵ هزار ریال و کمترین آن مربوط به محدوده داخل شهر است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج با اشاره به نرخ وانت‌های تلفنی و پیک موتوری نیز عنوان کرد: نرخ کرایه وانت‌های تلفنی با توجه به نوع وسیله نقلیه (وانت پیکان و سایپا) و مسیر و نرخ پیک موتوری هم براساس مسافت و ساعت کارکرد متفاوت است.

جمشید نژاد تاکید کرد: سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۲۰۴۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت و رسیدگی به انتقادات، شکایات و پیشنهادات شهروندان است.

منبع: ایسنا

کد خبر 434223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.