پیش‌بینی قطعه مشاهیر ورزشی در آرامستان جدید بوشهر

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر گفت: در آرامستان جدید قطعه‌ای به نام مشاهیر ورزشی بوشهر پیش‌بینی و ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طاهره شمشیری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "این روزها بوشهر، غمگین و عزادار است، بس دلش گرفته است. پیر و جوان در کوی و برزن مانند گل پرپر می‌شوند و بازماندگان دردی جانکاه در سکوت و بدون حضور عزیزانشان را تحمل می‌کنند.

در طی این دو روز اخیر بندر بوشهر دو تن از بزرگان فوتبال خود را از دست داد و این ضایعه، همه را اندوهگین کرده است. عبدالمحمد پوربهی از پیشکسوتان و بزرگان فوتبال شاهین و عبدالمجید چاهی بخش از پیشکسوتان و بزرگان ایران جوان.

این دو تن و تیم‌هایشان از مفاخر این بندر هستند. همه مردم آنها را دوست داشتند چرا که علاوه بر ورزش اخلاق نیکو و جوانمردی و سخاوت را درس می‌دادند و می‌توان آنها را تاریخ شفاهی فوتبال بوشهر دانست اما اکنون با رفتنشان انگار چیزی از این دیار کنده شده و چیزی کسر شده و به همین دلیل، همه بوشهری‌ها از این رخداد بس دلشان گرفته و احساس خسران می‌کنند.

ضایعه دردناک درگذشت این دو بزرگوار را خدمت تمامی مردم بوشهر، باشگاههای بزرگ فوتبال شاهین و ایران جوان و همه فوتبال دوستان تسلیت عرض می‌کنم.

جهت تکریم نام و یاد این عزیزان و پس از مذاکره با جناب خورشیدیان، سرپرست محترم شهرداری مقرر شد شهرداری در آرامستان جدید قطعه‌ای را به نام قطعه مشاهیر ورزشی بوشهر پیش‌بینی و ایجاد کند تا این امر باعث گرامی داشت یاد و نام این عزیزان و خشنودی و رضایت بازماندگان این قشر عزیز و افتخار آفرین شود."

کد خبر 434165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.