وداع با چهره متبسم سهیل گوهری

اعضای شورای شهر تهران درگذشت سهیل گوهری را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران درپی درگذشت سهیل گوهری در صفحه توئیتر خود نوشت: "گوهری کز صدف کون و مکان بیرون بود دیگر با ما نیست و ما را با این دنیای بی مقدار تنها گذاشت. باورمان نیست که دیگر آن چهره متبسم را نمی‌بینیم رفیقی صمیمی و ارزشمند را از دست داده‌ایم و تسلی این مصیبت را از خدای متعال می‌طلبیم به همسر وفادار و همه همفکران و یارانش تسلیت می‌گویم."

علی اعطا سخنگوی شورای شهر نیز در صفحه توئیتر خود نوشت: "دیروز خبر گرفتم. گفتند وضعیتش بهتر است و با ثبات. صبح بی هوا در ذهنم صدای گریه پیچید. توئیتر را باز کردم. دیدم تمام شد. این عکس را دیدم که گویی رو در رو با مرگ، به جهان دیگر لبخند می‌زند. الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ."

حجت نظری، رئیس کمیته ورزش شورای شهر در صفحه اینستاگرام خود نوشت: سهیل رفت. دلم نیومد آخرین تصویری که ازش دیدم رو بازنشر کنم. همین‌طور آخرین مکالمات‌مون رو. فکر کردم یکی از عکس‌هاش رو منتشر کنم که بیشتر اون تصویر رو ازش سراغ داریم. می‌خوام همیشه وقتی به یادش می‌افتم، همون آدم پایِ کارِ نترسِ قوی یادم بیاد. سهیل آدم محکم، اهل فکر، باهوش و خوش مشربی بود. راه درازی داشتیم تا باهم بریم اما کرونا نذاشت.

کاش قدر باهم بودن‌هامون رو بیشتر بدونیم و از لحظه‌هامون بهتر استفاده کنیم چون هیچ وقت نمی‌دونیم که ممکنه دیگه یه رفیق رو نبینیم! کاش می‌شد کاری کنیم اما از دست ما جز دعا برنمی‌اومد و خواستیم، اما خدا جور دیگه‌ای مصلحت دید...

سهیل جان؛ دیدار بعدی‌مون افتاد به قیامت. لااقل کاش اوضاع نحس الان جور دیگه‌ای بود و می‌تونستیم مثل مهدی شادمانی، با رفقا بدرقه‌ت کنیم."

به گزارش ایمنا، سهیل گوهری، عضو کمیته ورزش شورای شهر تهران، صبح امروز (جمعه) بر اثر ابتلاء به کرونا درگذشت. گوهری یک هفته پیش به سمت مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال منصوب شد اما بر اثر ابتلاء به این ویروس از سمت خود استعفا کرد.

کد خبر 434111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.