آزادسازی ۵۱ هزار مترمربع اراضی ملی قشم‌

مسئول یگان حفاظت اراضی ملی و دولتی و اجرائیات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: ۵۱ هزار و ۲۸۶ متر مربع اراضی ملی روستای گورزین قشم در ادامه مبارزه با زمین‌خواران، رفع تصرف شد.

به گزارش ایمنا، مصطفی مازندرانی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: ارزش این زمین‌ها که با هدف احقاق حقوق مردم جزیره قشم انجام شده است، افزون بر ۲۰ میلیارد و۱۵۴ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال برآورد شده است.

 مسئول یگان حفاظت اراضی ملی و دولتی و اجرائیات سازمان منطقه آزاد قشم با اعلام اینکه زمین رفع تصرف شده در محدوده خارج از طرح هادی روستای گورزین قرار داشت، ادامه داد: آزاد سازی این زمین همانند اراضی دیگر رفع تصرف شده در سرتاسر جزیره قشم با مساعدت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم انجام شده است.

مازندرانی اعلام کرد: در آزاد سازی اراضی ملی و دولتی در قشم، نقش معتمدان روستایی، شوراها، دهیاریها و نیروی انتظامی و دریابانی در کنار بازرسان یگان حفاظت اراضی ملی و دولتی و اجرائیات سازمان منطقه آزاد قشم بسیار مهم و ارزشمند است.

وی گفت: مبارزه با زمین‌خواران که با اقدامات غیرقانونی خود مشکلاتی را برای مردم در این منطقه آزاد ایجاد می کنند با حمایت قاطعانه دستگاه قضا به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

قشم با ۱۵۰۰ کیلومتر مربع وسعت به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در جنوب ایران واقع شده است.

منبع: تسنیم

کد خبر 433934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.