ذوب‌آهن-ماشین سازی؛ جدال ۶ امتیازی همسایه‌ها

سوت آغاز دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر امروز از ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه فولادشهر به صدا در خواهد آمد تا شاگردان لوکوبوناچیچ برای جبران شکست دور رفت در مقابل ماشین سازی تبریز به میدان بروند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته بیست و پنجم از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز _پنج‌شنبه ۲۶ تیرماه_ با برگزاری دو دیدار آغاز می‌شود که در یکی از دیدارها، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه فولادشهر از ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه میزبان تیم ماشین‌سازی است.

تقابل ذوب آهن و ماشین سازی؛ دیدار حساسی است و با توجه به نتایج هر دو تیم طی هفته‌های گذشته و فاصله تک امتیازی آن‌ها کسب پیروزی در این دیدار برای هر دو تیم از اهمیت خاصی برخوردار است و نتیجه آن می‌تواند یک تیم‌ را از منطقه سقوط خارج کند.

ذوب آهنی‌ها در هفته بیست و چهارم مقابل شاهین شهرداری بوشهر با پنج گل شاهین شهرداری بوشهر را در هم شکستند تا با انگیزه‌ای دو چندان به مصاف شاگردان هومن افاضلی بروند. گاندوها در طول ۲۴ هفته گذشته ۶ برد، ۷ تساوی و ۱۱ شکست را در کارنامه خود ثبت کرده اند تا با ۲۵ امتیاز در رده دهم جدول قرار بگیرند.

ماشین‌سازی هفته گذشته مقابل پرسپولیس متحمل شکست یک بر صفر شد. ماشین سازان در طول ۲۴ هفته گذشته ۶ برد، ۶ مساوی و ۱۲ باخت را برای خود به ثبت رسانده تا با ۲۴ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار بگیرند.

اولین مربیگری افاضلی در ماشین سازی

ماشین‌سازی در حالی به اصفهان سفر کرده است که رضا مهاجری سرمربی این تیم که چندی پیش (۱۱ تیرماه) با عقد قراردادی تا پایان فصل به ماشین سازی بازگشته بود از سمت خود استعفا داد؛ دو روز پس از جدایی مهاجری از جمع سبز پوشان تبریزی هومن افاضلی که پس از انتشار حکم کمیته انضباطی در خصوص بازی استقلال و پارس جنوبی جم از سمت خود در تیم جم استعفا کرده بود، در تمرین تیم ماشین سازی حضور یافت.

پس از جدایی مهاجری از ماشین سازی و جانشین شدن افاضلی روی نیمکت ماشین سازان بابک مرادی، ستاره مغضوب ماشین سازی که با نظر مهاجری از حضور در تمرین منع شده بود در تمرینات حضور پیدا کرد.

بازگشت مهاجم گلزن ذوب آهن

طی روزهای گذشته خبر بازگشت دارکو بییدوف مهاجم صربستانی ذوب‌آهن رسانه‌ای شد تا بازگشت یکی از مؤثرترین بازیکنان ذوب‌آهن در نیم‌فصل دوم، خبر خوبی برای لوکابوناچیچ باشد.

تغییرات مکرر سکان‌داران دو تیم ماشین سازی و ذوب آهن یکی از اصلی ترین شباهت‌های این دو تیم در لیگ نوزدهم بوده است. رسول خطیبی، احد شیخ لاری، رضا مهاجری و هومن افاضلی چهار سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی؛ و علیرضا منصوریان، میودراگ رادولویچ و لوکابوناچیچ سه سرمربی ذوب آهن از ابتدای فصل تا کنون بوده اند.

کد خبر 433925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.