چلسی با صد میلیون یورو می‌تواند اوبلاک را جذب کند

با رسیدن به میانه‌های تابستان بار دیگر اخبار و حاشیه‌های جنجالی نقل و انتقالات باشگاه‌های فوتبال به گوش می‌رسد و این بار پیش بینی شده که چلسی به دنبال جذب دروازه‌بان اتلتیکو است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، باشگاه چلسی که پیش تر با خرید کپا آریزابالاگا، دروازه‌بان جوان اسپانیایی امید داشت تا بتواند خط دروازه اش را برای سال‌ها تضمین کند، پس از نمایش‌های سینوسی این بازیکن و افت و خیزهای فراوانش به فکر جذب دروازه‌بانی باتجربه‌تر و مسلماً بهتر افتاده است.

بر اساس گزارشات در رسانه‌های لندنی، کپا در چلسی خوشحال نیست و تصمیم گیرندگان فنی این باشگاه نیز تمایل زیادی به همکاری با او ندارند. با توجه به شرایط ذکر شده، فرانک لمپارد تمایل زیادی به جذب یان اوبلاک دارد و در صورت رقم خوردن این اتفاق، بدون شک کپا جایگاهی در جمع آبی پوشان لندن نخواهد داشت.

اگرچه اتلتیکو به هیچ عنوان مایل نیست اجازه خروج به یان اوبلاک بدهد، با این وجود سران چلسی در تلاش هستند تا با ارائه پیشنهاد سنگین اتلتیکو را راضی به این انتقال کنند.

اوبلاک در آوریل ۲۰۱۹ قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۳ با اتلتیکو تمدید کرد. بند آزادسازی او مبلغی در حدود ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیون یورو است و چلسی اگر نتواند مدیران اتلتیکو را راضی کند، لازم است تا برای جذب یکی از بهترین و آماده‌ترین دروازه‌بان های جهان هزینه هنگفتی بکند.

کد خبر 433817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.