بارسا همچنان امیدوار به شکست رئال/ یووه در پی قهرمانی مجدد

پس از قهرمانی لیورپول، بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن در لیگ‌های انگلیس، آلمان و فرانسه، چند هفته‌ای مانده تا سرنوشت قهرمانی در اسپانیا و ایتالیا هم مشخص شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته سی و ششم لیگ برتر فوتبال انگیس از امشب سه شنبه ۲۴ تیرماه- آغاز خواهد شد. چلسی میزبان نووریچ است، اما حساس‌ترین و مهم‌ترین بازی این هفته بین آرسنال و لیورپول انجام می‌شود که این دیدار چهارشنبه شب ساعت ۲۲ و ۴۵ دقیقه به میزبانی توپچی‌ها و با قضاوت "پائول ترینی" انجام می‌شود.

با وجود اینکه قهرمانی قرمزهای آنفیلدی خیلی وقت پیش قطعی شده و حتی آرسنال هم شرایط خوبی ندارد، اما اسم و آوازه این دو تیم، این دیدار را مثل قبل حساس می‌کند. لیورپول با ۳۰ پیروزی و ۹۳ امتیاز در صدر جدول قرار گرفته و قهرمان است، آرسنال هم با آرتتا، با ۵۰ امتیاز در رده نهم است و امیدی به گرفتن یونایتد ۵۹ امتیازی برای کسب سهمیه ندارد. در پنج بازی آخر این دو تیم در پرمرلیگ، ۳ پیروزی سهم کلوپ بوده و ۲ بازی هم توپچی‌ها برنده شده اند ضمن اینکه ۱ بازی هم به تساوی کشیده شده است.

در آغاز هفته سی و هفتم لالیگا، دو بازی حساس برگزار می‌شود؛ پنجشنبه شب _ ۲۶ تیر ماه _ از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه به صورت همزمان، رئال مادرید به مصاف ویارئال می‌رود و بارسلونا مهمان اوساسونا است. رئال مادرید با ۸۳ امتیاز صدر جدول قرار گرفته و بارسای ۷۹ امتیازی امیدوار به توقف مادریدی‌ها است تا در دو هفته پایانی شانس برای قهرمانی داشته باشد.

در لیگ ایتالیا و از هفته سی و سوم تیم یوونتوس در حساس‌ترین دیدار چهارشنبه شب ۲۵ مرداد و ساعت ۱۵ دقیقه بامداد مهمان ساسولو است. یووه با ۷۶ امتیاز در صدر جدول قرار گرفته و فاصله چندانی تا کسب قهرمانی مجدد لیگ ایتالیا ندارد. در پنج بازی آخر این دو تیم در لیگ، بانوی پیر ۴ پیروزی و ۱ تساوی به دست آورده است.

کد خبر 433618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.