حاشیه‌ها نقاط مثبت فوتسال ایران را زیر سوال می‌برد

سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان گفت: فوتسال ایران به شکلی در آمده که افراد خارج از حیطه کار شروع به تخریب کمیته فوتسال و دیگران می‌کنند و زمانی که در همان سمت‌ها قرار می‌گیرند، تعریف می‌کنند که این رفتارها درست نیست.

علی رعدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص شرایط تیم ملی فوتسال ناشنوایان اظهار کرد: تیم خود را آماده کرده بودیم که با دو مشکل مواجه شدیم. نخست بازی‌های آسیایی به میزبانی هنگ کنگ بود که به دلیل تظاهرات و مسائل سیاسی در این کشور، مسابقات لغو شد. مسابقات بعدی، بازی‌های جهانی در سوئیس بود که به دلیل هم گروه شدن با تیم اسرائیل از حضور در این مسابقات منع شدیم.

وی ادامه داد: مشکلات مالی نیز به مشکلات ما اضافه شد که مسابقات را از دست دادیم. بازی‌های آسیایی قرار شد در یک کشور دیگر برگزار شود که با شیوع کرونا به صورت کامل همه چیز منحل شد. در حال حاضر برنامه خاصی نداریم و تنها از فضای مجازی به صورت تصویری به بازیکنان برنامه می‌دهیم.

رعدی افزود: قصد داریم بازیکنان شرایط بدنی خود را از دست ندهند و منتظر برنامه جدید فدراسیون برای تیم ملی ناشنوایان هستیم.

این حد از حاشیه برای فینال بدون تماشاگر بد است

سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان در رابطه با کیفیت لیگ برتر فوتسال در سال گذشته، ادامه داد: لیگ برتر فوتسال ایران پویا است، اما حاشیه‌هایی که به وجود می‌آورند، همه خوبی‌ها را زیر سوال می‌برد. لیگ تا پیش از مرحله پلی‌آف عالی بود بعد از این مرحله یک سری تنش‌هایی ایجاد شد که اثرات خوبی ندارد.

رعدی با اشاره به فینال لیگ برتر فوتسال خاطرنشان کرد: خیلی بد است که فینال بدون تماشاگر تا این حد حاشیه داشته باشد و همه این موارد به ضرر فوتسال خواهد بود. کشورهای دیگر اتفاقات فینال ایران را پوشش دادند و به حواشی فینال به صورت پررنگی توجه کردند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان افزود: همیشه باید به دنبال سازندگی باشیم. عده‌ای در فوتسال زمانی که خارج از فوتسال باشند، می‌گویند فوتسال رو به نابودی است و زمانی که وارد حیطه کاری می‌شوند همه چیز گل و بلبل است. با این شرایط بعید می‌دانم فوتسال مسیر خوبی را طی کند. اگر مقداری رفتارها و انگیزه‌های فردی بازیکنان را کم کنیم، با دیگر تیم‌های آسیا تفاوتی نخواهیم داشت.

۶۰ درصد از بزرگی فوتسال ما در آسیا به دلیل بازیکنان بزرگ است

وی همچنین ادامه داد: ۶۰ درصد از بزرگی فوتسال ما در آسیا به دلیل بازیکنان بزرگ و خوبی است که داریم و شرایط بازی را به خوبی درک می‌کنند، در غیر این صورت این شرایط آینده خوبی برای فوتسال ما در پی نخواهد داشت.

رعدی در رابطه با تشکیل تیم ملی "ب" افزود: همیشه یک تیم امید برای پشتوانه سازی بزرگسالان داشته‌ایم و در برخی تورنومنت‌ها شرکت می‌کردند. تیم "ب" همان تیم امید است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: وضعیت تیم ملی اصلی ما مشخص نیست و زمانی که تیم بزرگسالان ما برنامه‌ای ندارد و با مشکلات حاضر نمی‌تواند اردو برگزار کند، تشکیل تیم "ب" در این زمان درست نیست. فوتسال ما به تشکیل تیم "ب" یا امید نیاز دارد، اما در حال حاضر زمان مناسبی برای این کار نیست.

افرادی که از خسوس حمایت می‌کنند، یک زمانی تهمت‌های زیادی به او می‌زدند

رعدی در ارتباط با حضور خسوس کاندلاس در کادر فنی تیم ملی بزرگسالان، ادامه داد: خسوس زمانی که در ایران بود، کمک‌های زیادی به تیم ملی کرد. زمانی که از ایران رفت با قهر ایران را ترک کرد. اگر شخص خوبی بود چرا رفتاری کردیم که برود و اگر خوب نبود چرا قصد داریم وی را برگردانیم. افرادی که الان از خسوس حمایت می‌کنند، یک زمانی تهمت‌های زیادی به او می‌زدند.

وی در پایان گفت: فوتسال ما این گونه است که افراد خارج از حیطه کار شروع به تخریب کمیته فوتسال و دیگران می‌کنند و زمانی که در حیطه کار قرار می‌گیرند تعریف می‌کنند و این رفتارها درست نیست.

کد خبر 433596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.