روزنامه‌های ورزشی ۲۴ تیر؛ دوئل نیمکت استقلال

در حالی که هنوز فصل نوزدهم به پایان نرسیده است، زمزمه‌های جایگزینی مجیدی با قلعه نویی و یا منصوریان به گوش می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -سه‌شنبه ۲۴ تیرماه- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "جمعه می‌توانم بازی کنم" به اظهارات وریا غفوری مبنی بر بازی او در بازی پیش روی استقلال پرداخت، کسی که بازگشتش به ترکیب استقلال می‌تواند روح آبی را بار دیگر به این ترکیب منتقل کند.

"گل" با عنوان"دوئل زیرپوستی برای نیمکت استقلال" به شانس بالای امیر قلعه نویی و علیرضا منصوریان برای نشستن روی نیمکت استقلال در فصل آینده پرداخت، گزینه‌هایی آشنا که شاید نشان دهنده استقلال لقب بگیرند.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "چراغ سبز جدایی به ستاره‌های آبی" مدعی شده است که استقلال همچون سالیان گذشته عزمی برای نگه داشتن ستاره‌های خود ندارد، البته که جایگزینی این ستارگان با دیگر ستارگان فوتبال ایران محتمل است.

"خراسان ورزشی" با عنوان "شروع یحیی شبیه پایان استرا" به رقم خوردن روزهای شیرین سرخپوشان با یحیی پرداخت، نتایجی که برای استقلالی‌ها یادآور روزهای اوج استراما در تهران است

"ایران ورزشی" با عنوان"شایستگی تصمیم گیری ندارند" به اظهارات تند سیاوش یزدانی علیه برگزار کنندگان لیگ پرداخت، این در حالی است که همین امشب دیدار پارس جنوبی جم و استقلال به خاطر کرونایی‌های استقلال به تعویق افتاد.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"در بلژیک جشن قهرمانی می‌گیرم" به آخرین اظهارات علیرضا بیرانوند قبل از سفر به بلژیک پرداخت، کسی که نقش مهمی در جایگاه فعلی سرخپوشان در جدول دارد و گویا از قهرمانی این تیم نیز در لیگ برتر مطمئن است.

"صدای سپاهان" با عنوان "امتیازات زیادی از دست دادیم که هیچ توجیهی ندارد" به اظهارات سجاد شهباززاده پرداخت، کسی که همچون کی‌روش اسنتلی از روزهای اوج خود به دور است.

کد خبر 433575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.