توقف اکران شنای پروانه تا اطلاع ثانوی به احترام کادر درمان

تهیه کننده فیلم "شنای پروانه" گفت: با درخواست وی و موافقت شورای صنفی نمایش و مدیر اداره ارزشیابی و نظارت اکران این فیلم از چهارشنبه ۲۵ تیر ماه به احترام کادر درمانی بیمارستان‌های درگیر با کرونا، متوقف می‌شود.

به گزارش ایمنا، رسول صدر عاملی تهیه‌کننده نخستین فیلم سینمایی محمد کارت گفت: طبق مذاکراتی که امروز در وزارت ارشاد با طباطبایی‌نژاد و اعضای شورای صنفی نمایش داشتیم، توقف اکران را مطرح کردیم که مدیران نیز ضمن تشکر از اینکه فیلم را برای بازگشایی سینماها ارائه دادیم، با این درخواست موافقت کردند.

وی یادآور شد: در حال رایزنی با وزارت بهداشت بودیم تا شرایطی فراهم کنیم که کادر درمانی بیمارستان‌های درگیر با کرونا به دعوت ما، رایگان به تماشای فیلم بنشینند و حالا با شرایط پیش آمده، بهتر دیدیم توقف نمایش فیلم را به آنها تقدیم کنیم و امیدوار باشیم در اکران مجدد، این مدافعان سلامت آنقدر فراغت داشته باشند و سرشان خلوت شده باشد که با آرامش به دیدن فیلم بیایند.

صدر عاملی یادآور شد: سه هفته پیش که ما اکران «شنای پروانه» را آغاز کردیم، واگیری بیماری این همه زیاد نبود و تعداد فوت‌شدگان در بین هم‌وطنانمان به حدود ۳۰ نفر کاهش یافته بود، اما تصور نمی‌کردیم در فاصله کمتر از دو هفته، ناگهان به این حد افزایش بیمار و فوت شده برسیم.

وی تصریح کرد: به هر حال منتظر می‌مانیم تا وقتی این ویروس کنترل شد و امنیت خاطر برای تماشاگران به وجود آمد، شرایط اکران مجدد فیلم را در سراسر کشور فراهم می‌کنیم که امیدواریم این فرصت بعد از دهه اول محرم فراهم شود.

منیع: ایسنا

کد خبر 433407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.