زنده به گور شدن یک مرد در شرق تهران

قتل دو پسربچه به خاطر بازی رایانه‌ای، پسر ۲۷ ساله در چنگال آدم ربایان، به جان هم افتان خانواده به خاطر ارث پدری، سقوط زن جوان از درخت، مرگ کارگر ساختمانی در گلسار، قتل فجیع پسر بچه زنجانی و زنده به گور شدن یک مرد در شرق تهران را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مادر دو پسر ۱۰ و ۱۲ ساله به مأموران پلیس گفت: از محل کار به خانه بازگشتم که متوجه شدم پسرانم یکدیگر را به خاطر بازی رایانه‌ای مورد ضرب و شتم و فحاشی قرار دادند و بعد متوجه شدم در این درگیری یکدیگر را با چاقوی آشپزخانه مورد حمله قرار دادند و قبل از اینکه من اقدام به نجات آن‌ها کنم از شدت خونریزی روی زمین افتاده و بعد از رسیدن مأموران امداد و نجات و انتقال به بیمارستان به دلیل جراحات وارد شده جانشان را از دست دادند.

پسر ۲۷ ساله در چنگال آدم ربایان

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سراوان پسر ۲۷ ساله خاشی پس از پنج روز اسارت از چنگال آدم ربایان آزاد شد و فرمانده انتظامی شهرستان سراوان در این زمینه خاطرنشان کرد: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در یکی از محلات شهر "خاش" بلافاصله تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

داریوش سرگلزایی افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل و بررسی اظهارات شاهدان عینی مشخص شد، چهار فرد مسلح ناشناس با صورت‌هایی پوشیده و با تهدید سلاح گرم، جوانی ۲۷ ساله را سوار بر یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ کرده و از محل متواری شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از یک سری تحقیقات گسترده با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی دریافتند که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات مالی این جوان را ربوده و وی را به مکانی نامعلوم در این شهرستان منتقل کرده‌اند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: به منظور حفظ جان گروگان با اخذ نیابت قضائی، کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سراوان مأمور شناسایی محل نگهداری وی شده و تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند.

وی توضیح داد: سرانجام پس از چند روز تلاش شبانه روزی پلیس محل اسارت گروگان در یکی از روستاهای بخش "جالق" سراوان شناسایی و تیمی مجرب از مأموران با حضور در محل، فرد ربوده شده را پس از پنج روز اسارت آزاد کردند.

ارثیه پدری خانواده را به جان هم انداخت

رئیس دادگستری دزفول از حل و فصل پرونده مالی ارثی به ارزش چهار میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان با سعی و تلاش اعضا شعبه ۱۷ شورای حل اختلاف شهر امام شهرستان دزفول خبر داد و گفت: با ارجاع این پرونده به شعبه ۱۷ شورای حل اختلاف شهر امام از توابع شهرستان دزفول، بلافاصله اعضا این شعبه با تلاش و کوشش جهادگرانه خود و برگزاری چندین جلسه با وراث، اختلاف پیش آمده بین این وراث تبدیل به آشتی و برادری و این پرونده منتهی به صلح و سازش شد.

سقوط از درخت جان زن ۲۵ ساله را گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فوت یک زن ۲۵ ساله بر اثر سقوط از بلندی بلافاصله گشت کلانتری بخش چندار به محل حادثه اعزام شد.

علی سلیمانی تصریح کرد: با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد، یک زن ۲۵ ساله برای چیدن میوه به بالای درخت رفته که به دلیل بی احتیاطی از بالای درخت سقوط کرده و جان خود را از دست داده است، اکنون فصل میوه چینی است و اگر موارد حفاظتی رعایت نشود، ممکن است جان بسیاری به خطر بیافتد؛ همچنین در این خصوص پرونده تشکیل و برای ادامه مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

برق بلای جان کارگر ساختمانی در گلسار شد

فرمانده انتظامی گلسار گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برق گرفتگی یک کارگر ساختمانی ۳۴ ساله در منطقه گلسار بلافاصله مأموران به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران مشخص شد، یک کارگر حین کار کردن در ساختمان به دلیل نامعلومی دچار برق گرفتگی شده و در دم جان خود را از دست داده است، همکاران متوفی بلافاصله پس از بیهوش شدن وی را به بیمارستان منتقل کردند، اما طبق اعلام عوامل اورژانس نامبرده به علت برق گرفتگی در دم فوت کرده بود.

قتل فجیع پسر بچه زنجانی

یک مقام ارشد انتظامی گفت: پسر بچه ۱۲ ساله‌ای به نام ابوالفضل برای بازی از خانه خود در منطقه اسلام آباد زنجان خارج شد و دیگر به خانه بازنگشت، ناپدید شدن این پسربچه کافی بود تا خانواده وی که نگران سرنوشت پسرک شده بودند در تماس با پلیس برای پیدا کردن فرزند خود درخواست کمک کنند.

وی ادامه داد: تلاش مأموران پلیس ادامه داشت، اما ردی از ابوالفضل به دست نیامد و همین کافی بود تا تیمی از مأموران دایره جنایی پلیس آگاهی زنجان برای افشاگری از راز این گم شدن پسربچه وارد عمل شوند و مأموران در جریان جست‌وجو، جسد تکه تکه شده‌ای را در کانال آب نزدیک شهرک صنعتی شماره یک علی آباد زنجان پیدا کردند و با توجه به لباس و مشخصاتی که از ابوالفضل در اختیار مأموران بود اطمینان پیدا کردند که جسد همان پسر گمشده است و تحقیقات در پلیس آگاهی زنجان ادامه دارد.

زنده به گور شدن یک مرد در شرق تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از فوت یک کارگر افغانستانی به دلیل ریزش چاه در یک ساختمان در حال ساخت خبر داد و گفت: حادثه گرفتار شدن یک کارگر در داخل چاه واقع در بزرگراه محلاتی خیابان پاسدار گمنام به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

جلال ملکی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان پنج طبقه در حال ساخت بود که در قسمت زیرزمین این ساختمان چاهی به عمق ۱۰ الی ۱۲ متر حفر شده بود.

وی خاطرنشان کرد: کارگری در داخل انباری چاه در حال کار بود که به یکباره بخشی از دیواره‌های انباری و میله چاه خراب شده و بخش زیادی از خاک روی این کارگر را فرامی‌گیرد و سایر کارگران بلافاصله با آتش‌نشانی تماس گرفته و نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله در محل حادثه حاضر شده و با توجه به اینکه جنس خاک بسیار سست بوده و احتمال ریزش مجدد نیز وجود داشته با احتیاط کامل فرد آتش‌نشان وارد چاه شده و در همان وضعیت مشغول جستجو می‌شوند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی ادامه داد: بعد از مدتی تلاش بدون وقفه آتش‌نشانان موفق می‌شوند، این کارگر ۳۶ ساله افغان را از زیر حجم زیادی از خاک خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند. بعد از معاینات لازم توسط نیروهای اورژانس مشخص شد این فرد متأسفانه جان خود را در همان دقایق اولیه از دست داده بود.

کد خبر 433393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.