اجرای ۵۰ درصد پروژه‌های شهر در منطقه شش

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان گفت: سال گذشته ۵۰ درصد پروژه‌های شهر در این منطقه اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا برکت امروز_ یکشنبه ۲۲ تیرماه ۹۹_ در آئین بهره برداری و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی و خدماتی منطقه شش اظهار کرد: بودجه سال ۹۷ این منطقه ۲۳۰ میلیارد تومان بود که با تلاش‌های شبانه روزی بخش قابل توجهی از آن جذب شد.

وی افزود: سال گذشته بر اساس اجرای پروژه‌های عمرانی، بودجه منطقه شش با افزایش ۸۶ درصدی نسبت به سال ۹۷ به عدد ۴۳۴ میلیارد تومان رسید که ۵۶۰ میلیارد تومان یعنی ۱۳۰ درصد بودجه وصول شد.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان تصریح کرد: در سال جاری بودجه منطقه شش ۵۵۰ میلیارد تومان تعیین شده که در مقایسه با رقم سال گذشته ۲۷ درصد افزایش یافته و تاکنون ۳۷ درصد آن محقق شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۵۰ درصد پروژه‌های شهر در منطقه شش اجرا شده است، گفت: در دو سال اخیر سعی کردیم بازوی توانمندی برای شهرداری باشیم و همراهی و همکاری لازم را انجام دهیم.

برکت با بیان اینکه تعداد پروژه‌های منطقه شش در سال گذشته ۱۱۵ مورد بود که بیش از ۹۰ درصد آنها عملیاتی شد، اظهار کرد: در سال جاری ۱۵۵ پروژه در این منطقه تعریف شده که ۱۳۱ مورد آن پروژه‌های جدید عمرانی است.

وی افزود: امروز در برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» عملیات اجرایی مجموع پل‌ها و تقاطع غیر همسطح در بزرگراه شهید کشوری آغاز خواهد شد که برای اجرای آن ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات احداث تصفیه خانه پساب جنوب اصفهان با حجم ۲۴۰ لیتر بر ثانیه به مساحت یک هزار مترمربع از امروز آغاز می‌شود، گفت: برای اجرای این پروژه ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: بوستان سایه به وسعت ۷۰ هزار مترمربع و با صرف هزینه‌ای افزون بر ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

برکت با بیان اینکه بهره برداری از دیگر پروژه‌های عمرانی و خدماتی منطقه شش با اعتبار ۱۹۸ میلیارد ریال انجام شده است، تصریح کرد: مجموع ۶۳۴ میلیارد ریال پروژه عمرانی و خدماتی در منطقه شش در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

کد خبر 433375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.