امیدواریم بخش غربی حلقه حفاظتی شهر با کمک ارتش اجرایی شود/حاشیه‌ها مانع حرکت شهرداری نیست

شهردار اصفهان گفت: امیدواریم بخش غربی حلقه حفاظتی شهر که از انتهای فاز دوم سپاهان شهر (قبل از باغ ابریشم به سمت درچه) عبور می‌کند با توان ارتش اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی امروز _یکشنبه ۲۲ تیرماه ۹۹_ در آئین بهره برداری و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی و خدماتی منطقه شش با اشاره به تعامل و همکاری خوب ارتش و شهرداری اظهار کرد: موفقیت شهرداری در تمام زمینه‌ها به دلیل همت والای مدیریت شهری و مشارکت با تمام دستگاه‌های اجرایی استان بوده است و این موفقیت تنها متعلق به مدیریت شهری نیست بلکه به تمام کسانی که شهرداری را یاری کردند تعلق دارد.

وی افزود: ارتش در برخی از پروژه‌های شهری همکاری مطلوبی با شهرداری داشته است و بهره برداری از برخی پروژه‌ها با حمایت ارتش تحقق یافته است.

شهردار اصفهان ادامه داد: برخی معتقد بودند ورود به حلقه حفاظتی شهر و احداث رینگ چهارم به دلیل بخش‌هایی که از زمین‌های متعلق به عبور می‌کند، عملیاتی نخواهد شد، اما تاکنون در جلسات متعددی که با مقامات ارتش در اصفهان و تهران برای اجرای بخش غربی رینگ چهارم برگزار شده گامی به جلو برداشته‌ایم.

وی اظهار امیدواری کرد: بخش غربی حلقه حفاظتی شهر که از انتهای فاز دوم سپاهان شهر (قبل از باغ ابریشم به سمت درچه) عبور می‌کند با توان ارتش اجرایی شود.

نوروزی تصریح کرد: امروز عملیات عمرانی مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید کشوری آغاز خواهد شد و ارتش نیز با بهره گیری از توان لجستیکی خود بخشی از حلقه حفاظتی را اجرا خواهد کرد.

وی تأکید کرد: امروز در منطقه شش پروژه‌های متعددی در حال اجرا است، شماری از این پروژه‌ها در ۱۳۰ هکتار از شهرک شهید کشوری اجرا و تحویل داده شده و بخش دیگر آن در منطقه‌ای به وسعت ۱۷۰ هکتار محل تحول اتفاقات بزرگ عمرانی است و بخش خصوصی آماده آغاز سرمایه گذاری هستند، این امر نتیجه تعامل شهرداری و ارتش بوده است.

شهردار اصفهان، تعامل سازنده با ارتش را یکی از دلایل مهم موفقیت شهرداری در اجرای پروژه‌های مشترک دانست و تصریح کرد: نام ارتش همواره در ذهن مردم درخشان بوده و امروز اصفهانی‌ها خاطره بیشتری از خدمات ارتش در ذهنشان ثبت خواهد شد.

وی افزود: در توافق‌های صورت گرفته منافع شهرداری و ارتش مورد توجه قرار گرفته و برای هر دو طرف رکن اصلی مردم هستند.

هیچ حاشیه سازی حرکت قطار خدمت را متوقف نخواهد کرد

نوروزی با بیان اینکه هرچه تلاش‌ها بیشتر باشد حاشیه‌ها مختلفی به وجود می‌آید؛ اظهار کرد: در رابطه با مسائل مردم همه جا باید احساس مسئولیت کرد، اما در رابطه با حاشیه‌ها بدانید که می‌خواهند شهرداری را از حرکت متوقف کنند از این رو در برابر این حاشیه‌سازی‌ها، بی اعتنا باشید تا حرکت قطار پرسرعت امید مسیر خود را تا انتها طی کند.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» نشان دهنده سه سال فعالیت و پشتکار در شهرداری است، خاطرنشان کرد: هر هفته ثمره تلاش مدیران شهری تقدیم شهروندان می‌شود و این روند تداوم خواهد داشت و هیچ حاشیه سازی این حرکت را متوقف نخواهد کرد.

شهردار اصفهان اظهار کرد: تمامی مجموعه شهرداری، شورای شهر و همه ارکانی که در شهر دست یاری دادند به ویژه اصحاب رسانه که اخبار را به طور صحیح منتقل می‌کنند و به مردم آگاهی می‌بخشند تا امید را در بین آن‌ها تقویت کنند، در خدمت‌رسانی به مردم شریک هستند.

وی خاطرنشان کرد: با حرکت رو به جلو و پیشرفتی که شاهد آن هستیم در آینده‌ای نه چندان دور شاهد افتتاح ۸۰ کیلومتر حلقه حفاظتی شهر، مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان و نمایشگاه بزرگ خواهیم بود و روزی مترو کیلومترها مسیر را در شهر طی خواهد کرد تا شهروندان با این وسیله نقلیه پاک از عاشق آباد به بهارستان بروند.

نوروزی با اشاره به پیشرفت احداث خط دو مترو اصفهان گفت: در زیر زمین این شهر سه تی. بی. ام زمین را می‌شکافد تا خط دو مترو احداث شود و البته هیچکس نمی‌داند زیر زمین این شهر چه اتفاقات بزرگ عمرانی رخ می‌دهد.

وی تأکید کرد: شهرداری همواره دغدغه رضایتمندی و خشنودی مردم را دارد زیرا زیربنا و رکن اساسی امنیت ملی کشور رضایت عمومی است و این عنصر را نمی‌توان از عرصه امنیت کشور نادیده گرفت.

شهردار اصفهان با ابراز خرسندی از جاری بودن آب در بستر زاینده رود، اظهار کرد: تابستان سال گذشته ۵۰ درصد انرژی شهرداری برای خشک نشدن درختان و پژمرده نشدن آن صرف می‌شد، اما خوشبختانه امسال آب در بستر زاینده رود جاری است و امیدواریم همچنان جاری بماند.

نصب تابلوهای روزشمار مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید کشوری

نوروزی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح در بزرگراه شهید اردستانی گفت: از امروز تابلوهای روزشمار مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح در بزرگراه شهید کشوری نصب خواهد شد تا تاریخ را به نمایش بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش سازمان عمران سال آینده شاهد افتتاح این پروژه عظیم خواهیم بود.

کد خبر 433374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.