سپاهان با تساوی های به دست آورده قهرمانی را از دست داد

یک کارشناس فوتبال گفت: زمانی که پنالتی سپاهان به گل تبدیل نشد مربی باید روی ادامه بازی تمرکز می‌کرد. عباس افاضلی برخلاف امیر قلعه نویی برای تعویض خود برنامه داشت.

حمید معماریان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با تساوی سپاهان مقابل پارس جنوبی اظهار کرد: دوتیم با تفکراتی وارد زمین شدند، اما نتوانستند تفکرات اصلی را پیاده کنند. مشخص بود پارس جنوبی برای گرفتن یک امتیاز آمده و قصد دارد با استفاده از ضد حمله به دروازه سپاهان برسد، سپاهان هم با حالت هجومی سعی کرد از عمق حرکت کند و با پاس کاری به دروازه حریف برسد.

وی افزود: سپاهان با بستن تیم پارس جنوبی در زمین خودش شروع به بازی کرد که این تاکتیک تا حدودی جواب داد و این تیم موفق شد با یک حرکت در عمق توسط حسینی گل اول خود را به ثمر برساند. بعد از گل اشتیاق سپاهان برای زدن گل بعدی کم شد.

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه سپاهان باید فوتبال خود را بر پارس جنوبی دیکته می‌کرد، خاطرنشان کرد: قلعه نویی تفکراتش را به بازیکنان داد حال آن‌ها بودند که باید تفکرات مربی را در زمین اجرا می‌کردند. در فوتبال هر اتفاق بد و خوبی را به شانس ارتباط می‌دهند در صورتی که این اشتباه است. وقتی می‌گوئیم باشگاهی حرفه ای است باید حرفه ای هم عمل کنند، یعنی برای پنالتی یک نفر را انتخاب و مدام با او تمرین کنند تا بتواند به راحتی در مسابقه پنالتی را تبدیل به گل کند.

معماریان اضافه کرد: زمانی که پنالتی سپاهان به گل تبدیل نشد مربی باید روی ادامه بازی تمرکز می‌کرد. عباس افاضلی برخلاف امیر قلعه نویی برای تعویض خود برنامه داشت. وقتی استنلی وارد زمین شد چون بازیکن سر زنی است باید انتقال توپ از کناره‌ها شکل می‌گرفت. افاضلی زمانی که دید تیمش به گل نیاز دارد مهاجم را تعویض کرد و جواب هم داد.

وی در خصوص کسب سهمیه آسیایی سپاهان، گفت: با تساوی هایی که سپاهان به دست آورده قهرمانی را از دست داد، اما الان باید برای کسب سهمیه آسیایی تلاش کند. سپاهان تیم بزرگی است باید اهداف بزرگ داشته باشد.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: تعطیلاتی که به خاطر شیوع ویروس کرونا به وجود آمد باعث شد سپاهان افت کند. این تیم بازی تهاجمی و سرعتی دارد، اما در گلزنی مشکل دارد که باید آن را برطرف کنند.

کد خبر 433304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.