افاضلی: قلعه نویی تیمی ساخته که هم دنیا را دارد و هم آخرت!

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: سپاهان تیم بسیار سازمان مند است و قلعه‌نویی تیمی ساخته که هم دنیا را دارد و هم آخرت را!

به گزارش خبرنگار ایمنا، هومن افاضلی پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود. سپاهان تیم بسیار سازمان مند است و قلعه‌نویی تیمی ساخته که هم دنیا را دارد و هم آخرت را!

افاضلی گفت: سپاهان امسال در کورس به دست آوردن سهمیه مسابقات آسیا قرار دارد و همچنان آینده بسیار خوب بخاطر در اختیار داشتن بازیکنان خوب در انتظار سپاهان است. باشگاه سپاهان توانست از وضعیتی که چندین سال پیش بدان دچار شده بود خود را برهاند و این نشان از برنامه‌ریزی است.

وی تصریح کرد: من باید فکر کنم و وقتی درگیر مسائل اجرایی شوم نمی‌توانم بر کار خودم متمرکز شوم. در فوتبال احساس زیادی درگیر است و اگر این احساس را نداشته باشیم اصلاً نمی‌توانیم فوتبال خوبی به نمایش بگذاریم. اتفاقات بازی امشب جزئی از فوتبال بود و فکر نمی‌کنم مسائل غریبی باشد.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم و اشتباهات فاحشی نداشتند. در عکس‌هایی که در راهروهای سپاهان نصب بود هیچ عکسی از محسن بنگر ندیدم در صورتی که محسن هشت سال در این تیم بازی کرده و حتی کاپیتان این تیم بوده است.

وی ادامه داد: اثرات محسن بنگر جز افتخارات باشگاه سپاهان است به نظر من حیف است که حتی یک عکس از محسن بنگر روی دیوار راهروهای نقش جهان وجود ندارد. اثر وجودی محسن بنگر در سپاهان قابل انکار نیست و از ته قلبش سپاهان را دوست دارد. برایم نبودن عکس‌های محسن بنگر در نقش جهان امری عجیب بود.

تکمیل می شود…

کد خبر 433200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.