افزایش ۳۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی/راه‌اندازی پارک مهارت کودکان یزد

در این بسته خبری از ساخت آرامستان جدید در آستارا تا ممنوعیت ورود خودرو به تفرجگاه‌های شهر گرگان و ایجاد زیرساخت‌های شهر دوستدار کودک سمنان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

فعالیت‌های مستمر اکیپ‌های اجرای آسفالت در اهواز

سید صاحب موسوی، سرپرست سازمان عمران شهرداری اهواز گفت: در حال حاضر سه اکیپ اجرای آسفالت سازمان، در سطح مناطق هشتگانه شهرداری مشغول به کار هستند.

برگزاری اولین نشست کمیته آمار، پژوهش و مطالعات راهبردی

اولین نشست کمیته آمار، پژوهش و مطالعات راهبردی شهرداری‌های کلانشهرهای ایران به صورت ویدئو کنفرانس و به میزبانی شهرداری اصفهان برگزار شد.

ساخت آرامستان جدید در آستارا

جواد معیتی، شهردار بندر آستارا گفت: رشد جمعیت شهری و افزایش تعداد متوفی، ظرفیت محل دفن آرامستان آستارا را به شدت کاهش داده و ظرفیت آن تا یک تا دو سال آینده تکمیل می‌شود و در حاضر ساخت آرامستان جدید در این شهر بسیار ضرورت دارد.

سمنان پیشتاز در ایجاد زیرساخت‌های شهر دوستدار کودک

مهدی جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت: شهر سمنان در ایجاد زیرساخت‌های شهر دوستدار کودک از جنبه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در کشور پیشتاز و پیش قدم است.

پیشنهاد طرح "هم‌پیوندی" شهرداری اصفهان

قدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان گفت: طرح "هم‌پیوندی" به پیشنهاد شهرداری اصفهان با مجمع کلانشهرها مطرح و تصویب شد تا کلانشهرها به یاری استان سیستان و بلوچستان بیایند و این استان پس از سیل فراموش‌نشود.

افزایش ۳۵ درصدی نرخ تاکسی سرویس مدارس در بندرعباس

حسین اخلاقی، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس از افزایش ۳۵ درصدی نرخ تاکسی سرویس مدارس بندرعباس خبر داد.

ممنوعیت برگزاری مراسم در آرامستان‌های سبزوار

قاسم دارینی، رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سبزوار گفت: با توجه مصوبه اخیر ستاد شهرستانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا مبنی بر ممنوعیت تجمعات، زیارت اهل قبور و برگزاری هرگونه مراسم در آرامستان‌های سبزوار ممنوع شد.

ممنوعیت ورود خودرو به تمامی تفرجگاه‌های شهر گرگان

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری گرگان، بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا با توجه به قرمز شدن وضعیت شیوع ویروس در شهر گرگان ورود خودرو به تمامی تفرجگاه‌های شهر گرگان ممنوع شد.

راه اندازی پارک مهارت کودکان در یزد

جمال الدین عزیزی، شهردار یزد با اشاره به عنوان دوستدار کودک بودن شهر یزد، یکی از مؤلفه‌های مرتبط با چنین شهری را ایجاد مهارت در کودکان دانست و گفت: پارک مهارت کودکان در یزد طراحی و راه اندازی می‌شود، در این راستا شهرداری فضای پارک را ایجاد می‌کند و فنی حرفه‌ای نیز در تجهیز آن به شهرداری کمک می‌کند.

تعطیلی ۲ ماهه پروژه‌های شهرداری ایلام

طالب صادقیان، شهردار ایلام گفت: شیوع کرونا در انتهای سال گذشته باعث تعطیل و یا نیمه تعطیل شدن کارگاه‌های این پروژه‌ها بویژه در میان پیمانکاران خارج استان شد که پس از حدود دو ماه این کارگاه‌ها از ابتدای خردادماه دوباره فعالیت خود را از سر گرفته‌اند.

کد خبر 433139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.