دستورالعمل کمیته اقدام صادراتی نهایی شد

مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران از نهایی شدن دستورالعمل کمیته اقدام صادراتی خبر داد و گفت: تشکیل این کمیته بر اساس درخواست‌ اتاق‌های بازرگانی، اتاق تعاون و اتاق اصناف بوده است.

به گزارش ایمنا به روابط‌عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، احسان قمری با اشاره به اینکه فلسفه ایجاد کمیته اقدام صادراتی، رفع مشکلات فراروی بنگاه‌های صادراتی است، اظهار داشت: با بررسی کارشناسی مشکلات صادرکنندگان در جلسات هفتگی و منظم با حضور فعال اعضا، می‌توان به راهکارهای اجرایی در رفع مشکلات و موانع رسید.

وی افزود: ایفای تعهدات ارزی بزرگترین دغدغه جامعه صادرکنندگان است و با توجه به دیدگاه مقامات اجرایی کشور لازم است زمینه‌ای فراهم شود تا با رفع مشکلات صادرکنندگان، بازگشت ارز حاصل از صادرات سرعت بیشتری گیرد.

مدیر کل دفتر توسعه خدمات بازرگانی و دبیر کمیته اقدام صادراتی گفت: تمام تلاش بخش‌های مختلف دولت در راستای انعطاف در روش‌های بازگشت ارز حاصل از صادرات و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود است.

قمری ابراز امیدواری کرد تا با هماهنگی‌های صورت گرفته شاهد ایفای تعهدات ارزی صادرکنندگان در چارچوب قوانین و مقررات باشیم.

کد خبر 433077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.