خبرهای خوش برای ساکنان شهرک شهید کشوری/وفای به عهد در اجرای پروژه‌های عمرانی

شهردار اصفهان گفت: نگاه وزارت امور خارجه تایید کننده ارزش فعالیت‌های شهرداری اصفهان در زمینه اقدامات بین‌المللی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز_ شنبه ۲۱ تیرماه ۹۹_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار کرد: روزهای پایانی هفته گذشته در سفر سخنگوی وزارت امور خارجه به اصفهان در ارتباط با دیپلماسی شهری مذاکراتی انجام شد و نگاه وزارت خارجه تأیید کننده ارزش فعالیت‌های شهرداری اصفهان در زمینه اقدامات بین‌المللی بود.

وی افزود: به اعتقاد سخنگوی وزارت امور خارجه، دیپلماسی شهری نصف جهان به دیپلماسی رسمی کشور کمک کرده و ابتکار جدید و موفق دیپلماسی شهری اصفهان در گفت و گو با شهرداران دنیا، مکاتبه با سازمان‌های بین‌المللی و نامه‌نگاری با خواهرخوانده‌ها در خصوص مسائل مربوط به همکاری‌های مشترک برای مقابله با ویروس کرونا و تبادل تجربیات و سایر موارد می‌تواند الگوی سایر کلانشهرهای ایران باشد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه فردا_ یکشنبه ۲۲ تیرماه ۹۹_ در پنجمین هفته برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» در منطقه شش یک بوستان افتتاح و عملیات اجرایی یک پل ویژه رفت و برگشت برای ساکنان شهرک شهید کشوری آغاز می‌شود، افزود: دو سال پیش بوستان شهید روح‌الامین در این شهرک مورد بهره‌برداری قرار گرفت و در حال حاضر نیز بوستان دیگری در مجاورت آن با مساحت ۷۰ هزار متر مربع احداث شده و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: به شهروندان ساکن در شهرک شهید کشوری نوید می‌دهیم علاوه بر بوستان ۷۰ هزار مترمربعی، عملیات اجرایی دو پل اتصال این شهرک به اتوبان شهید کشوری آغاز خواهد شد.

نوروزی با بیان اینکه احداث دو پل از شهرک شهید کشوری به اتوبان نقش مهمی در سهولت رفت و آمد شهروندان خواهد داشت، تصریح کرد: تابلوهای روز شمار این پروژه نصب می‌شود تا شهروندان بر سرعت عملیات و کیفیت اجرای پروژه نظارت داشته باشند.

وی با تاکید بر وفای به عهد شهرداری در اجرای پروژه‌های عمرانی شهر، اظهار کرد: پروژه‌هایی همچون خیابان فرزانگان، پل آفتاب، نمایشگاه بین‌المللی، سالن گلستان شهدا و پل سردار شهید سلیمانی طبق قول داده شده به شهروندان عملیاتی شده و احداث دو پل از شهرک شهید کشوری به اتوبان نیز با کمک مردم، تلاش مضاعف مدیران، مهندسان، پیمانکاران و کارگران طبق وعده افتتاح خواهد شد.

کد خبر 433005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • مجید IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    1 1
    با سلام یک انتقاد به ایمنا اینکه اول نظرات مثبت و منفی هر خبر را زیر ان قید میکرد که متاسفانه چندین بار نظر انتقادی دادم که درج نشده انشالله این یکی قید گردد . از اینکه بعد از مدتها فکری به حال ساکنین شهرک شد خوشحالم امید به اینکه بیشتر به این شهرک رسیدگی گردد از نظر زیبایی فضاسازی و غیره که در خور ساکنین شهرک باشد با تشکر