افتتاح شرکت نمایشگاه‌های اصفهان طی چهار ماه آینده

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های اصفهان از افتتاح شرکت نمایشگاه‌ها طی چهار ماه آینده خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی یارمحمدیان در جمع خبرنگاران در حاشیه بازگشایی نمایشگاه صنعت خودرو اظهار کرد: در شرایط فعلی که دوران شیوع کرونا و تحمیل اقتصادی است، برگزاری نمایشگاه‌ها بسیار سخت و طاقت‌فرسا شده است اما در همین شرایط تصمیم به برگزاری نمایشگاه‌ها گرفته شد.

وی افزود: نمایشگاه حاضر در سه سالن نمایشگاهی در فضایی بالغ بر هشت هزار متر فضای نمایشگاهی، ۸۰ شرکت از استان‌های مختلف کشور از جمله اصفهان، تهران، گیلان، آذربایجان غربی و دیگر استان‌ها شرکت کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های اصفهان ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی که دانشگاه علوم پزشکی تعیین کرده و همچنین با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، انجام می‌شود.

یارمحمدیان اضافه کرد: نکته بسیار مهمی این است نمایشگاه فقط برای شرکت کنندگان تخصصی بوده و برای عموم این نمایشگاه بازگشایی نشده است بنابراین به کمک بانک‌های اطلاعاتی خود و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، تنها متخصصین دعوت شده و تبلیغات بسیار هدفمندی برای متخصصین انجام شده است.

وی گفت: در نمایشگاه قبلی ۹۵ درصد شرکت کنندگان از حضور در نمایشگاه راضی بودند و از بازدیدکنندگان که حضور پیدا کردند رضایت‌مندی کافی حاصل شده بود و امیدواریم در نمایشگاه موجود نیز شاهد حضور متخصصین مرتبط باشیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های اصفهان تصریح کرد: زمینه شرکت کنندگانی که در این نمایشگاه حاضر شدند، تولید قطعات خودرو، واردات و توزیع قطعات خودرو و ارائه خدمات آموزشی در زمینه تعمیرات خودرو بوده است؛ تفاوت نمایشگاه فعلی با سالیان گذشته نیز افزایش تعداد استان‌های حاضر در نمایشگاه است و مدت زمان نمایشگاه نیز یک روز افزایش یافته است.

یارمحمدیان افزود: شرکت‌های موتور آزمای سمین، صمت و توسعه، فروشگاه مسعود، پردیس صنعت، پرشین قطعه، کیان پارس و سینا پارت از جمله شرکت‌های اصفهانی شاخصی بودند که در این نمایشگاه حضور پیدا کردند.

وی در خصوص میزان پیشرفت ساخت شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان گفت: امروزه شرکت نمایشگاه‌ها بیش از ۹۵.۵ درصد پیشرفت فیزیکی را تجربه کرده و بیش از ۹۵ درصد قطعات لازم نمایشگاه به محیط ساخت رسیده است. بر اساس ۱۵۰ قراردادی که برای ساخت نمایشگاه منعقد شده است، شرکت‌ها در حال فعالیت بوده و امید است شرکت نمایشگاه‌ها در سال جاری و تا چهار ماه آینده افتتاح شود.

یارمحمدیان در خصوص هزینه‌های ساخت شرکت نمایشگاه‌ها گفت: پیش بینی اول پروژه ۱۵۹ میلیارد تومان بود، ولی با افزایش نرخ ارز و با صرفه جویی‌های انجام شده این هزینه به ۲۰۰ تا ۲۳۰ میلیارد تومان رسید. کاربری محل فعلی باید با تصمیم‌گیری مراجع مشخص شود، ولی مسلم است محل فعلی نمایشگاه دیگر میزبان نمایشگاه‌ها نخواهد بود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های اصفهان در خصوص احتمال تعطیلی مجدد نمایشگاه‌ها تصریح کرد: تعطیلی نمایشگاه‌ها تأثیرات مخربی روی اقتصاد اصفهان و کشور داشته است، ولی هرگاه دانشگاه علوم پزشکی اعلام کند که نیاز است برای سلامتی مردم نمایشگاه بسته شود ما این کار را انجام می‌دهیم.

کد خبر 432400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.