رئیسی: باید نام متخلفان ارزی افشا شود

رئیس قوه قضائیه گفت: هم به تخلفات ارزی صادرکنندگان و واردکنندگان باید رسیدگی شود هم نام آن‌ها باید افشا شود.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی در واکنش به گزارش‌های مطرح شده در جلسه شورای عالی قوه قضائیه در خصوص کوتاهی برخی مسئولان در انجام وظایف قانونی خود در حادثه مرکز پزشکی سینا و حادثه نطنز، گفت: سیاست قطعی دستگاه قضائی پیگیری و مواخذه مسئولی است که به وظایف خود عمل نکرده است.

وی افزود: به سازمان قضائی نیروهای مسلح، سازمان بازرسی و دادستانی گفته‌ام که طبق قانون باید مدیرانی که به مسؤلیت خود عمل نکرده‌اند را مواخذه کنند.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه گاهی ترک فعل‌ها از انجام برخی اقدامات پر ضرر تر است، گفت: عدم مدیریت بازار و نوسان قیمت‌ها مردم را آزرده کرده است و برای ایجاد ثبات در بازار نیاز به کار جهادی و طرح جامع اقتصادی داریم.

رئیسی تاکید کرد: بی انضباطی مالی به کشور آسیب می‌زند؛ نباید منابع کشور در اختیار افراد بی صلاحیتی قرار بگیرد که به تعهدات خود عمل نمی‌کنند. هم به تخلفات ارزی صادرکنندگان و واردکنندگان باید رسیدگی شود هم نام آن‌ها باید افشا شود.

کد خبر 432295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • امراله مهماندوست IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    0 0
    آقای رئیسی رئیس محترم قوه قضائیه با سلام احتراما به فکر مردم فقیر باشید اینجانب چند جلسه به دادگاه رفته ام مجبورم چند جلسه دیگر هم بروم ولی به خاطر بی پولی مجبور شدم به بهانه ای که محکمه پسند بود همه پی گیری های قضایی ام را تعطیل کنم
  • امراله مهماندوست IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    0 0
    استاني شدن انتخابات براي نمايندگي مردم در مجلس شوراي اسلامي ايران اشتباه محض است چون با اين طرح فقط مردم مراكز استانها درمجلس شوراي اسلامي ايران نماينده خواهند داشت و مردم بقيه شهرستان های غير از مردم ساكن در مراكز استان ها در كشور نماينده درمجلس شوراي اسلامي ایران نخواهند داشت البته تاكنون نيز فقط مردم شهرستان لار در مجلس شورای اسلامی ایران نماينده داشته اند و مردم شهرستان هاي خنج و اوز و گراش فاقد نماينده ای درمجلس شوراي اسلامي بوده اند كار صحيح اين است كه به مردم هر شهرستان يك نماينده در مجلس شوراي اسلامي ایران اختصاص دهند تا مردم هر شهرستانی در کشور نماینده ای واقعی در مجلس شورای اسلامی ایران داشته باشند