مجوزی برای برگزاری مسابقات ورزش های توپی به ما داده نشده است

معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، تفریحی، ورزشی شهرداری اصفهان گفت: برای برگزاری رقابت فوتسال مجوزی به ما داده نشده است. اگر مجوز به ما داده شود با برنامه ریزی درست رقابت‌های مولای عرشیان و بانوی قدسیان فوتسال رابرگزار می‌کنیم.

حبیب الله ناظریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: رشته‌های بدون توپ با حفظ فاصله گذاری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به فعالیت خود ادامه می‌دهند، اما برای برگزاری مسابقات بازی‌ها توپی هنوز مجوزی داده نشده است.

وی ادامه داد: زمانی که در مسابقات جمعیت زیادی برای تماشای رقابت‌ها حضور پیدا کنند باید دقت بیشتری را انجام دهیم. برای برگزاری رقابت فوتسال مجوزی به ما داده نشده است. اگر مجوز به ما داده شود با برنامه ریزی درست رقابت‌های فوتسال را نیز برگزار می‌کنیم.

معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، تفریحی و ورزشی شهرداری اصفهان در رابطه با برگزاری مسابقات، اضافه کرد: هفت رشته از ورزش‌های رزمی را به صورت مجازی برگزار کردیم. با مشارکت هیئت دو و میدانی مسابقات این رشته را در دو بخش بانوان و آقایان برگزار کردیم که استقبال خوبی صورت گرفت.

ناظریان افزود: هر رشته‌ای که امکان برگزاری مسابقات را داشته باشد به ترتیب برگزار می‌کنیم، مسابقات اغلب رشته‌ها انجام شده و سعی داریم طبق مجوزهای داده شده مسابقات مختلف را برگزار کنیم.

کد خبر 432202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.