روزنامه‌های ورزشی ۱۵ تیر؛ کرونا نفس لیگ را گرفت

بعد از مثبت شدن تست کرونای ۱۳ استقلالی و ۱۶ فولادی موج دیگری از اعتراضات به ادامه یافتن لیگ آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -یکشنبه ۱۵ تیرماه- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "چرا عکس تیمی گرفتید؟ چرا شادی گل انجام دادید؟ " به سوال انتقادی خود از استقلال پرداخت، سوالاتی که شاید راز روزهای قرنطینه و تلخ استقلال در آن نهفته است و موجب شده است ۱۳ استقلالی به کرونا مبتلا شوند.

"گل" با عنوان"تهدید جدی سازمان لیگ برای تست‌های دروغ" به نحوی به کرونایی شدن بازیکنان استقلال و فولاد کنایه زد، این در حالی است که بیمارستان مسیح دانشوری کرونایی شدن ۱۳ بازیکن استقلال را تأیید کرده است.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "کووید ۱۹ علیه لیگ ۱۹" به تحت‌الشعاع قرار گرفتن لیگ بعد از تست کرونای تعداد زیادی از بازیکنان و کادر فنی استقلال و فولاد پرداخت، اتفاقی که شاید منجر به ناتمام ماندن لیگ برتر نیز شود.

"خراسان ورزشی" با عنوان "کرونا نفس لیگ را گرفت" به مثبت شدن تست کرونای ۱۳ استقلالی و ۱۶ فولادی پرداخت، اتفاقی که به قول این روزنامه نفس لیگ را می‌گیرد.

"ایران ورزشی" با عنوان"همیشه برنده" به پیروزی سخت سرخ‌پوشان مقابل شاهین در شب اخراج کمال کامیابی نیا پرداخت، پیروزی که پرسپولیس را بیش از پیش به پوکر قهرمانی در لیگ و رکوردی تاریخی نزدیک کرد.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"صدر بر همان پاشنه می‌چرخد" به تثبیت جایگاه پرسپولیس با پیروزی مقابل شاهین شهرداری بوشهر پرداخت، این روزنامه همچنین از قول یکی از کارشناسان داوری اخراج کامیابی نیا را درست اعلام کرد.

"صدای سپاهان" با عنوان "زرد علیه نازک نارنجی" به مصاف حساس سپاهان و سایپا در ورزشگاه شهید دستگردی پرداخت، مصافی که در آن سایپا برای سقوط از منطقه خطر و سپاهان در آن برای ماندن در کورس قهرمانی تلاش می‌کند.

"سبز سبزم" با عنوان "تو بی نظیری آقای بوناچیچ" به تحقیر بزرگ ذوب آهن و دریافت چهار گل از تیم قعرنشین لیگ پرداخت، نتیجه‌ای که نشان از عمق انتخاب اشتباه مدیران ذوب آهن دارد.

کد خبر 432060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.