بهترین گوشی‌های سال 2020 چیست؟

در سال 2020 گوشی‌های هوشمند بسیاری معرفی شد که هر کدام با برخورداری از ویژگی‌های منحصر به فرد خود مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تمرکز شرکت‌های سازنده تلفن‌های همراه در سال جاری بر دوربین، نمایشگر و اینترنت نسل پنجم بوده است. با توجه به شیوع ویروس کووید -۱۹ در سراسر جهان، کنفرانس جهانی موبایل لغو شد و تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند مجبور شدند محصولات جدید خود را در مراسم‌های آنلاین رونمایی کنند. در ادامه به بررسی چندین مورد از بهترین گوشی‌های سال ۲۰۲۰ می‌پردازیم:

آیفون SE

در سال ۲۰۲۰ شرکت اپل پس از چهار سال، از نسل جدید گوشی هوشمند خود به نام آیفون SE رونمایی کرد. این گوشی هوشمند به لطف پردازنده توانمند A13 و پیکسل‌های کمتر صفحه نمایش، محصولی قدرتمند به شمار می‌رود. آیفون SE 2020 در حقیقت آیفون ۱۱ در کالبد آیفون ۸ است، بنابراین می‌توان این محصول را به عنوان سریع‌ترین گوشی حال حاضر در نظر گرفت. به منظور خرید ارزان‌ترین مدل این گوشی با ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی افراد باید ۴۰۰ دلار پرداخت کنند.

وان پلاس ۸ پرو

شرکت وان پلاس با تولید گوشی‌های هوشمند با کیفیت، به یکی از تولید کنندگان محبوب در این حوزه تبدیل شده است. گوشی وان پلاس ۸ پرو یکی از بهترین محصولات این شرکت به شمار می‌رود که از تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸۶۵ بهره می‌برد. این گوشی هوشمند از شارژ بدون سیم ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند و مانند اکثر پرچمداران سال ۲۰۲۰ به شبکه اینترنت نسل ۵ نیز مجهز است. نرخ نوسازی صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی گوشی وان پلاس ۸ پرو، ۱۲۰ هرتز است. در این گوشی قابلیتی به نام Fantic mode تعبیه شده است که می‌تواند پردازنده، پردازنده گرافیکی و رم را بهینه کند. در این برنامه امکان محدود کردن برنامه‌های پس زمینه نیز وجود دارد که می‌توان در زمان اجرای بازی‌ها از این قابلیت استفاده کرد.

سامسونگ گلکسی اس ۲۰

شرکت سامسونگ جدیدترین نسخه گوشی هوشمند سال ۲۰۲۰ را با عنوان گوشی گلکسی اس ۲۰ معرفی کرده و دلیل جهش نام از S10 به S20 را ارائه نسل جدید عنوان کرده است. این گوشی هوشمند دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی است که باعث شده به یکی از پرطرفدارترین گوشی‌های سامسونگ در سال ۲۰۲۰ تبدیل شود. گوشی گلکسی اس ۲۰ از پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵، شارژ سریع، شارژ بی‌سیم، بلوتوث ۵ و وای فای ۶ پشتیبانی می‌کند. این مدل گوشی به صورت پیش فرض دارای ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل ارتقا است.

سونی اکسپریا ۱ مارک II

گوشی اکسپریا ۱ مارک II، پرچمدار جدید برند سونی به شمار می‌رود و یکی از معدود گوشی‌های موجود در بازار است که تمام امکانات و قابلیت‌ها را یک جا دارد. این مدل گوشی از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی بهره می‌برد و دارای رزولوشن 4K است. اکسپریا وان مارک II مانند دیگر پرچمداران سونی از قابلیت مقاومت در برابر آب و گرد و غبار برخوردار است. دوربین این گوشی از دیگر امکانات منحصر به فرد آن محسوب می‌شود. سه دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در کنار سنسور مدت پرواز سه بعدی قرار گرفته است که از فناوری فوکوس خودکار بهره می‌برند. گوشی اکسپریا ۱ مارک II به تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ مجهز بوده که یکی از بهترین پردازنده‌های موجود در بازار است.

کد خبر 432051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.