نگاه ویژه به بومی سازی در صنعت نفت

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: شرکت پایانه‌های نفتی ایران نگاه ویژه‌ای به بومی‌سازی تجهیزات و قطعات مورد نیاز صنعت نفت با حمایت حداکثری از توانمندی داخلی دارد.

به گزارش ایمنا به نقل از شانا، عباس اسدروز، اظهار کرد: این شرکت در کنار ایفای مسئولیت خطیر خود در حوزه ذخیره‌سازی، اندازه‌گیری و صادرات نفت خام و میعانات گازی، در زمینه بومی‌سازی و به‌روز کردن تجهیزات با حمایت حداکثری از توانمندی‌های داخلی نیز فعالیت گسترده‌ای دارد.

وی افزود: در حوزه فنی و مهندسی، افزایش قابلیت اطمینان در تأسیسات و تجهیزات مطابق استانداردها و ضوابط فنی و مهندسی مدنظر است و با تکیه بر توان داخل در راستای نیل به اهداف تعریف‌شده تلاش می‌شود.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران تصریح کرد: با توجه به اینکه مأموریت واحدهای فنی، حفظ وضعیت مطلوب تجهیزات و قطعات و تأسیسات صنعتی است، از این رو متخصصان و مهندسان امور فنی و بازرگانی شرکت با استفاده از توان داخل و شرکت‌های دانش‌بنیان اقدام به طراحی، ساخت و بومی‌سازی تجهیزات مهم و مورد نیاز مناطق عملیاتی می‌کنند.

وی ادامه داد: کارت‌های الکترونیکی سامانه‌های اندازه‌گیری نفت، شیر چهارراهه سامانه صحت‌سنجی سیستم اندازه‌گیری نفت خام (پرووراکچویتور شیرآلات صنعتی، قطعات الکترونیکی و مکانیکی سامانه‌های اندازه‌گیری نفت با تلاش متخصصان شرکت و استفاده از توان داخل ساخته شده که صرفه اقتصادی قابل توجهی برای شرکت داشته است.

کد خبر 431976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.