سیروس گرجستانی در قطعه هنرمندان آرام گرفت

سیروس گرجستانی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون طی آیینی صبح امروز در بهشت زهرا (س) تشییع و در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شد.

به گزارش ایمنا، سیروس گرجستانی که روز پنجشنبه بر اثر عارضه قلبی دار فانی را وداع گفته بود امروز با حضور خانواده، هنرمندانی چون ابوالفضل پور عرب، افسانه بایگان و فاطمه گودرزی و دوستداران این هنرمند در قطعه بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

فاطمه گودرزی از طرف خانواده گرجستانی به مردم تسلیت گفت و افزود: فکر نمی‌کردم روزی بالای سر گرجستانی بایستم و در مورد او صحبت کنم، در آخرین کار مشترک ما، من به عنوان پارتنر این هنرمند بودم و سعادت داشتم از او از لحاظ اخلاقی و پرستیژ اجتماعی بیاموزم.

وی در ادامه با اشاره به عشق زنده یاد گرجستانی به خانواده و همسرش، گفت: هر روز در پشت صحنه تمامی صحبت‌ها را وی به نوعی خانواده ربط می‌داد و از آنها صحبت به میان می‌آورد.

این هنرمند سینما و تلویزیون کشور همچنین با اشاره به اینکه گرجستانی همیشه و همه جا مورد استقبال مردم بود، اظهار کرد: توصیه همیشگی او احترام به مردم بود.

گودرزی در عین حال، گفت: گرجستانی بسیار بخشنده، تمیز و همواره در همه حال به همگان دلداری می‌داد.

ابوالفضل پور عرب نیز در این مراسم، ضمن قدردانی از حضور گرم مردم، گفت: درباره گرجستانی در این سال‌ها شما به کرار از وی دیده‌اید؛ وی تمام عمر تاوان داد برای دیدن و لبخند مردم، با مردم گریست و خندید.

منبع: ایرنا

کد خبر 431928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • افشین نجفی IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    0 0
    خدا رحمتش کند روحش شاد خیلی برای او ناراحت شدم کاشکی نمی رفت جای او همیشه در قاب تلویزیون من و همه مردم ایران خالی است چقدر باهاش در ماه رمضان ها و روزهای دیگر سال های گذشته خندیدیم در بای تلویزیون. هاشم خان آقا هاشم اگزوز متهم گریخت خدا رحمت کند روحت شاد من که از تو راضی هستم ایشالا خدا و مردم هم از تو راضی باشد دیگه چطوری با چه حس حالی سی دی های سریال هایت را ببینیم و بخندیم.کاش نمی رفت بمب خنده بود باتشکر