اجرای سامانه جامع شهرسازی و درآمد در شهرداری گلشن

شهردار گلشن گفت: از آنجا که شهرداری‌ها وظیفه دارند از کلیه اراضی واقع در مستحدثات داخل شهر عوارض نوسازی وصول کند و صرفاً جهت نوسازی شهر مصرف کنند و وصول عوارض نیز مستلزم شناسایی املاک و داشتن اطلاعات جامع از آنها است، سامانه جامع شهرسازی و درآمد شهرداری اجرا و ثبت الکترونیک پرونده‌ها اجرا شد.

حسنعلی رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: جلسات متعدد برای تصویب طرح تفصیلی شهر گلشن انجام شده است، با تصویب و ابلاغ این طرح بسیاری از مشکلات شهروندان در حوزه ساخت و ساز رفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح جامع گلشن در مهر ماه سال ۹۶ ابلاغ شده است، ادامه داد: طرح ممیزی و بروز رسانی نوسازی املاک شهری از دیگر اقدامات مهم انجام شده در یکسال گذشته است.

شهردار گلشن گفت: از آنجا که شهرداری‌ها وظیفه دارند از کلیه اراضی واقع در مستحدثات داخل شهر عوارض نوسازی وصول کند و صرفاً جهت نوسازی شهر مصرف کنند و وصول عوارض نیز مستلزم شناسایی املاک و داشتن اطلاعات جامع از آنها است، سیستم جامع شهرسازی و درآمد شهرداری اجرا و تغییر رویه ثبت پرونده‌ها از شیوه دستی به مکانیزه، انجام شده است.

رضایی با اشاره به طرح‌های عمرانی شهرداری گلشن، تصریح کرد: آزادسازی، اجرای عملیات عمرانی و افتتاح بلوار شاهد و اجرای عملیات روشنایی بلوارهای شاهد و کشاورز با همکاری اداره برق شهرستان با اختصاص اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال در سال گذشته انجام شد.

وی با بیان اینکه طرح توسعه فضای سبز شهر با صرف اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در اوایل سال جاری اجرا شد، افزود: با اجرای طرح توسعه شبکه آبیاری، تقریباً تمام فضای سبز شهری به صورت مکانیزه آبیاری شود.

شهردار گلشن با اشاره به احداث کانال دفع آب‌های سطحی زیرگذر هشت متری واقع در ورودی این شهر با اختصاص اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال، عنوان کرد: آسفالت و لکه‌گیری معابر شهر با صرف اعتباری افزون بر هشت میلیارد ریال انجام شد.

کد خبر 431696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.