تفاهم‌نامه شتاب بخشی به باسوادی امضا شد

تفاهم نامه همکاری سازمان نهضت سواد آموزی و سازمان بسیج سازندگی با هدف شتاب‌بخشی به باسوادی کامل و کمک به توسعه عدالت آموزشی در سطح کشور امضا شد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی، شاپور محمدزاده روز چهارشنبه در مراسم امضای این تفاهم نامه با اشاره به همکاری خوب این دو سازمان گفت: همکاری سازمان نهضت سوادآموزی با سازمان بسیج سازندگی در خصوص مبارزه با بی‌سوادی و همچنین هم افزایی در زمینه دستیابی به اهداف راهبردی سوادآموزی، همیشه وجود داشته و حاصل این همکاری بسیار قابل توجه و چشمگیر است.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت بسیار خوب و پر افتخار بسیج اظهار داشت: هر جا مشکل و معضلی وجود داشته با ورود و کمک بسیج آن مشکل و معضل به خوبی حل شده و به سرانجام خوبی رسیده است.

محمدزاده افزود: انشاالله با توانمندی خوبی که در مجموعه سازمان بسیج سازندگی کشور وجود دارد، با همکاری این سازمان به زودی جشن پایان بیسوادی را در کشور شاهد باشیم.

ایجاد عدالت از برنامه‌های بسیج سازندگی کشور

محمد زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور با اشاره به ظرفیت خوب سرمایه نیروی انسانی کشور گفت: یکی از خوبی‌های ایران اسلامی سرمایه نیروی انسانی است و این سرمایه عظیم، مردم بسیار پر افتخار ایران اسلامی هستند که در تمام تنگناها خود را به خوبی نشان دادند و ما باید به این سرمایه نیروی انسانی عظیم افتخار کنیم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور در خصوص عدالت اظهار داشت: با ایجاد عدالت می‌توانیم در تمام بخش‌های مختلف کشور موفق و پیروز شویم. یکی از برنامه‌ها و نقش‌های بسیج سازندگی کشور در جامعه، ایجاد عدالت است و در زمینه سواد آموزی و کمک به توسعه عدالت آموزشی در سطح کشور هم می‌تواند به خوبی نقش ایفا کند.

تفاهم نامه همکاری سازمان نهضت سواد آموزی و سازمان بسیج سازندگی کشور سازندگی با هدف شتاب بخشی به باسوادی کامل و همچنین کمک به توسعه عدالت آموزشی در سطح کشور توسط محمد زاده و زهرایی امضا شد.

کد خبر 431616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.