‌گسترش تولیدات مشترک سینمایی در منطقه اکو

در دیدار «سرور بختی» رئیس مؤسسه فرهنگی اکو با «علیرضا تابش» مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی، در زمینه همکاری‌های مشترک از جمله گسترش تولیدات مشترک سینمایی در منطقه اکو بحث و تبادل‌نظر شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، «سرور بختی» در این دیدار که روز دوشنبه نهم تیر ۱۳۹۹ در محل این نهاد بین‌المللی انجام شد، ضمن تاکید بر ادامه همکاری‌های سودمند گذشته بین این دو نهاد، اظهار امیدواری کرد همکاری‌های فیمابین با ایجاد مسیری نوین تداوم یابد.

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی هم در این دیدار با استقبال از دیدگاه رئیس مؤسسه فرهنگی اکو درباره «ایجاد مسیر نوین همکاری فیمابین» با اشاره شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: فعالیت‌های فرهنگی با وجود اینترنت، تعطیل نخواهد شد و می‌توان در بستر اینترنت برخی از فعالیت‌ها از جمله گفتگوها و پنل‌ها، کارگاه‌های آموزشی و حتی جشنواره‌ها را برنامه‌ریزی و اجرا نمود.

در این دیدار توافق شد که به زودی تفاهم‌نامه‌ای بین دو نهاد منعقد و بر اساس آن، همکاری‌های مشترک در حوزه‌های مختلف سینمایی، ساخت فیلم درباره مفاخر اکو، راه‌اندازی کارگاه‌های آموزشی در فضای مجازی و برگزاری جشنواره فیلم اکو آغاز خواهد شد.

کد خبر 431597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.