مرکز درمانی تجریش ۴ اخطار از آتش‌نشانی داشت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ارائه چهار اخطار از سوی سازمان آتش نشانی به دکلینیک سینا اطهر خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص حادثه آتش‌سوزی دکلینیک سینا اطهر اظهار کرد: این حادثه ساعت ۲۰:۴۶ به ستاد اعلام شد و آتش‌نشانان چهار ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان پنج طبقه با کاربری کلینیک درمانی بود که در لحظات اولیه اعلام شد در طبقه منفی دو آن انفجار روی داده و حتی بعد از حضور آتش‌نشانان نیز این انفجارها ادامه داشت و دود زیادی طبقات بالا را فراگرفته بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه نیروهای آتش نشانی با ورود به طبقات بالای این مجتمع پنج طبقه ۲۰ نفر از مصدومان را از ساختمان خارج کردند، ادامه داد: همچنین نیروهای آتش‌نشانی جسد ۱۹ نفر را از اتاق‌های عمل این ساختمان که زیرآوار مانده بودند، خارج کردند.

وی با بیان اینکه بر اساس گزارش‌های موجود مرکز دکلینیک سینا اطهر چهار اخطار از سازمان آتش نشانی تهران دریافت کرده بود، گفت: در هر بار بازدید کارشناسان آتش نشانی اقدامات سطحی در این دکلینیک انجام شده بود.

ملکی با بیان اینکه در این حادثه آتش سوزی کپسول اکسیژن منفجر شده است، افزود: هنوز علت اصلی شروع این حادثه مشخص نیست.

وی گفت: در این عملیات یکی از آتش‌نشانان سازمان آتش نشانی شهرداری تهران دچار دودگرفتگی شد.

کد خبر 431595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.