لزوم حمایت از پیست‌های موتورسواری و اتومبیلرانی برای کاهش تصادفات

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: حمایت از پیست‌های موتورسواری و اتومبیلرانی خطرات ناشی از هیجانات جوانان در سطح بزرگراه ها، خیابانها و معابر شهری را کاهش می دهد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا وجود پیست‌های موتورسواری و اتومبیلرانی را در کاهش تصادفات ترافیکی مؤثر دانست و اظهار کرد: با تقویت محیط پیست‌ها می‌توان خطرات ناشی از هیجان جوانان در سطح بزرگراه‌ها، خیابان‌ها و معابر شهری را که برای خود و دیگران چالش برانگیز است، کاهش داد.

وی بر همکاری و مساعدت مسئولان امر برای بهبود و بهینه‌سازی پیست‌های موتور سواری و اتومبیلرانی تاکید کرد و افزود: بهبود وضعیت این محیط ورزشی به کاهش تصادفات و ارتقای فرهنگ ترافیک موتورسواران و رانندگان منجر می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان به نقش راهبردی آموزش همگانی در پیشگیری از سوانح ترافیکی اشاره و خاطرنشان کرد: آموزش همگانی به عنوان یک راهبرد، ایجاد کننده تغییر و تحول در فرهنگ ترافیک شهروندان در سطوح مختلف، جایگاه ویژه ای پیدا کرده و دستگاه‌های متولی و مسئول برای کاهش هزینه‌های تصادفات و نهادینه کردن فرهنگ صحیح عبور و مرور باید به آموزش مردمی توجه ویژه داشته باشند.

کد خبر 431537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.