هفتصدمین گل مسی برای بارسا هم منجر به پیروزی نشد

در شب تساوی دو تیم اتلتیکو مادرید و بارسلونا و عقب ماندن آبی اناری‌ها از کورس قهرمانی، لیونل مسی موفق شد هفتصدمین گل خود را با پیراهن بارسلونا به ثمر برساند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی تیم بارسلونا شب گذشته در دیدار برابر اتلتیکو مادرید موفق شد تعداد گل‌های خود با پیراهن بارسا را به عدد ۷۰۰ برساند.

اگرچه گل مسی از روی نقطه پنالتی می‌توانست باعث پیروزی بارسایی‌ها شود، اما همه چیز آنطور که لئو انتظارش را داشت به پایان نرسید و در نهایت اتلتیکو موفق به زدن گل تساوی شد.

با تساوی شب گذشته، بارسا نتوانست خود را به صدر جدول برگرداند و در حال حاضر شرایط مادریدی‌ها برای قهرمانی در لیگ بسیار بهتر از بارسلونا است.

آبی اناری‌ها روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارند و حتی درخشش مسی هم برای قهرمان شدن کافی نیست. در دیدار هفته پیشین لالیگا، بارسا برابر سلتاویگو به تساوی رضایت داد تا صدر جدول را از دست بدهد.

مشکلات بارسا تنها به مسائل تکنیکی مربوط نمی‌شود و این تیم از لحاظ مالی نیز با مشکلاتی روبروست. به سبب ایجاد تراز مناسب مالی در باشگاه، بارسایی‌ها معاوضه بین آرتور ملو و پیانیچ را انجام دادند که همین مسئله مشخص می‌کند بارسا تا چه حد از لحاظ مالی در شرایط سختی قرار دارد.

بارسایی‌ها نباید هیچ دیدار دیگری را از دست بدهند و باید تلاش کنند تا در تمام بازی‌های آینده به پیروزی برسند؛ حتی در این صورت باز هم نمی‌توان آبی اناری‌ها را قهرمان دانست و کاتالان‌ها به غیر از درخشش خودشان باید چشم به لغزش رئال مادرید نیز داشته باشند.

کد خبر 431512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.