ضرورت توسعه دولت الکترونیک بیش از پیش احساس می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به شرایط کرونا، ضرورت توسعه دولت الکترونیک بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

به گزارش ایمنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نشست کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی این وزارتخانه برگزار شد که در آن، " غلامرضا پناه"، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اهمیت توسعه دولت الکترونیک اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونا، ضرورت توسعه دولت الکترونیک بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

وی اجرای این طرح را در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موفقیت‌آمیز دانست و از اقدامات انجام شده در این حوزه تقدیر کرد.

سید جواد رضوی، رئیس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این نشست بر ضرورت ایجاد، تجهیز و استاندارد سازی مرکز داده در این وزارتخانه در راستای گسترش دولت الکترونیک تاکید کرد.

دبیر کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اهمیت وظایف و مأموریت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای برقراری عدالت در میان ذی نفعان و تهیه سامانه‌های جامع و بانک‌های اطلاعاتی اشاره کرد.

رضوی گفت : سامانه جامع روابط کار، سامانه ملی اشتغال ایرانیان LMIS، سامانه جامع و هوشمند تعاون ، بانک اطلاعات رفاه ایرانیان و پنجره واحد خدمات رفاهی ایرانیان از جمله این سامانه‌ها به شمار می‌رود.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از طریق، این سامانه‌ها بستر مناسب جهت تسریع و تسهیل دریافت خدمات به صورت یکپارچه فراهم می‌شود.

کد خبر 431507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.