جلوگیری از چهار هزار و ۶۰۰ مورد تخلف شهری در بندرعباس

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس گفت: در سه ماهه نخست امسال از چهار هزار و ۶۰۰ مورد تخلف ساختمانی و سد معبر در این شهر جلوگیری شده است.

رضا خوشبخت در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حضور بموقع نیروها در صحنه برای رفع تخلف موجب شد تا در این مدت از سه هزار و ۹۷ مورد سد معبر فروشندگان و هزار و ۵۰۸ مورد ساخت و ساز بدون مجوز سودجویان ممانعت شود.

وی افزود: ساخت و سازهای غیرمجاز، سد معابر خودروهای میوه فروش، فعالیت نامنظم دستفروشان و مغازه داران از مهمترین تخلف‌های حوزه شهری است.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس با تاکید بر لزوم حفظ حقوق شهروندان و سلامت و زیبایی شهر تصریح کرد: با هرگونه تفکیک بدون مجوز زمین، تغییر خود سرانه افراد در کاربری واحدهای مسکونی و تجاری، دیوار کشی و تصرف کوچه بر اساس قانون برخورد می‌شود.

به گفته خوشبخت، گشت‌های پیشگیری و رفع تخلف شهری شهرداری بندرعباس به صورت ویژه در تمام نقاط شهر بر روند ساخت و سازها و فعالیت شهروندان نظارت مستقیم دارند و در صورت مشاهده تخلف از آن جلوگیری می‌کنند.

وی از شهروندان به عنوان حامیان حافظان شهر قدردانی کرد و افزود: ارتباط مؤثر مردم با سامانه ۱۳۷ شهرداری باعث شده تا بخشی از تخلف‌های صورت گرفته در شهر بموقع شناسایی و رفع شود.

کد خبر 431499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.