راعی: همه دستگاه ها از بروکراسی اداری جلوگیری کنند

ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان نجف آباد به ریاست معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار، اعضا ستاد شهرستانی تسهیل و رفع موانع تولید برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در این جلسه مجتبی راعی ضمن تبریک روز صنعت و معدن به کلیه صاحبان صنایع تولیدی و صنعتگران، بر رفع موانع تولید و اشتغال پایدار تاکید و این اصل را تضمین کننده توسعه مبتنی بر افزایش اشتغال و اقتصاد پویا در شهرستان تبیین کرد.

وی با تصریح بر توجه خاص و مؤثر به اولویت گذاری دولت در خصوص تولید و ایجاد اشتغال؛ افزود: همه دستگاه‌ها در تعامل، همکاری و هم افزایی مؤثر میان سایر ادارات باید بر رفع مشکلات و موانع قانونی موجود و جلوگیری از موازی کاری و بروکراسی دست و پاگیر اداری اقدام نمایند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ادامه داد: در سال مزین به عنوان «جهش تولید»، مسئولان شهرستان باید با تمام قوا و بر مبنای مدیریت جهادی، ضمن احصا مشکلات و دغدغه اصحاب تولید، در تعامل سازنده با سایر دستگاه‌ها، ضمن بررسی میدانی موانع، در صدد مرتفع نمودن آن برآیند و در صورت عدم توانمندی در این عرصه، سریعاً آن را با فرمانداری شهرستان در میان بگذارند.

همچنین در این جلسه به مشکلات چهار واحد صنعتی و تولیدی در حوزه انشعاب برق، امور مالیاتی، تأمین اجتماعی، محیط زیست و اتاق اصناف رسیدگی صورت و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی تبیین شده در جلسه رفع گردید.

در مواردی که رفع مشکل نیازمند اختیارات فرا شهرستانی بود، مقرر گردید موضوع از طریق معاون محترم برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری، جهت رسیدگی از مقامات استانی مورد پیگیری قرار گیرد.

در این جلسه مشکلات یک سرمایه گذار خارجی جهت احداث واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت که با نظر مساعد اعضا حاضر در جلسه جهت ادامه روند قانونی سرمایه گذاری به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ارجاع گردید.

کد خبر 431445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    0 0
    عالی