مسافران اصفهان باید کمترین زحمت را متحمل شوند

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید شرایطی فراهم شود تا مسافران و مهمانان شهر اصفهان به بهترین شکل ممکن و با کمترین موانع و زحمت امور خود را دنبال کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی روز گذشته _یکشنبه هشتم تیرماه ۹۹_ در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و خدماتی سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری، با بیان اینکه برنامه "هر یکشنبه، یک افتتاح" در واقع به بار نشستن تلاش‌های شهرداری است، اظهار کرد: برگزاری این برنامه در یکشنبه‌های هر هفته بیانگر آن است که شهر پویایی و سرزندگی خود را حفظ کرده و علی‌رغم تمام مسائل اقتصادی همچنان در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دارد.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری به صورت شبانه‌روزی برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به شهروندان تلاش می‌کند، افزود: در شهر اصفهان چهار پایانه مسافربری صفه، زاینده رود، کاوه و جی در حال خدمت رسانی به شهروندان و مسافران است، از این رو باید شرایطی فراهم شود تا مسافران و مهمانان شهر اصفهان که مهد مهمان‌نوازی است، به بهترین شکل ممکن و با کمترین موانع و زحمت امور خود را دنبال کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: اجرای پروژه‌ها و انجام تمام فعالیت‌ها، زحمات ناپیدای زیادی دارد که امیدواریم روز به روز ارائه این خدمات به سمت هوشمندسازی پیش رود.

وی با بیان اینکه در این شرایط سخت اقتصادی فعالیت شهرداری قابل تقدیر است، تاکید کرد: هوشمندسازی یکی از ضرورت‌های مورد توجه و اجتناب‌ناپذیر در شهرها است تا خدمات الکترونیکی و غیرحضوری بیشتری به شهروندان ارائه شود.

کد خبر 431050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.