اصفهان در آستانه انقلاب عمرانی/ افتتاح پروژه‌های ملی تا پایان سال

شهردار اصفهان با بیان اینکه تا پایان سال پروژه‌های ملی در شهر افتتاح می‌شود، گفت: پروژه‌هایی همچون بلوار فرزانگان، نمایشگاه بزرگ اصفهان و پل آفتاب به نوبت افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی عصر امروز _ یکشنبه هشتم تیرماه ۹۹ _در ادامه برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و خدماتی سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری، اظهار کرد: این برنامه از سه هفته پیش آغاز شده و تا پایان سال تداوم خواهد داشت و در آینده شاهد افتتاح پروژه‌های یک‌هزار میلیارد تومانی در شهر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» گاهی چند پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود، افزود: هفته آینده کلنگ‌زنی پروژه‌های منطقه پنج را در سپاهان‌شهر انجام خواهد شد.

شهردار اصفهان با اشاره به احداث انبار مرکزی سازمان پایانه‌ها، تصریح کرد: پایانه صفه نیاز به انبار بزرگ، پمپ گازوئیل و اتوماسیون بار همچنین اصلاح هندسی داشت که خوشبختانه تمام این پروژه‌ها محقق شد.

وی گفت: با احداث پمپ گازوئیل در پایانه صفه از این پس رانندگان اتوبوس‌های بین شهری می‌توانند بدون نیاز به طی کردن مسافت طولانی به داخل شهر در این جایگاه سوخت‌گیری کرده و نیاز خود را تأمین کنند.

نوروزی با بیان اینکه احداث انبار مرکزی سازمان پایانه‌ها و اتوماسیون بار در پایانه مسافربری صفه برای ارائه خدمات بیشتر به مردم انجام شده است، افزود: افرادی که می‌خواهند بار و کالای خود را به امانت سپرده و در شهرهای دیگر تحویل بگیرند، از خدمات اتوماسیون بار استفاده خواهند کرد.

وی با اشاره به اصلاح هندسی انجام شده در پایانه صفه، گفت: با انجام این اقدام گام بزرگی برای تسهیل در حرکت رانندگان و همچنین دسترسی آسان‌تر برای مردم برداشته شده است.

نوروزی با بیان اینکه تا پایان سال پروژه‌های ملی در شهر به بهره برداری می‌رسد، تأکید کرد: پروژه‌هایی همچون بلوار فرزانگان، نمایشگاه بزرگ اصفهان و پل آفتاب به نوبت افتتاح خواهد شد.

نوروزی با بیان اینکه تصریح کرد: تا پایان امسال پروژه سالن اجلاس با هزینه ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیارد تومانی آماده افتتاح و بهره‌برداری خواهد شد.

وی با بیان اینکه اصفهان در آستانه انقلاب عمرانی است، گفت: سال گذشته دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه عمرانی در شهر انجام شده و امروز اجرای هر هفته افتتاح پروژه در یک شهر اقدام کوچکی نیست و البته تحقق این مهم حاصل دست‌رنج تمام کارگران، مهندسان، مدیران و اعضای شورای اسلامی شهر در سه سال گذشته است.

شهردار اصفهان اظهار امیدواری کرد: افتتاح پروژه‌های مختلف در شهر گامی برای آسان‌تر و روان‌تر شدن زندگی برای شهروندان باشد و ارتقا آرامش و ارائه خدمات هر چه بیشتر به مردم را رقم بزند.

کد خبر 431046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • محمد IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    2 0
    بنویسید انقلاب عمرانی در شرق اصفهان . مردم غرب که انگار سالهاست از اصفهان جداشده اند و هیچ خبری از پروژه های کلان در آن نیست
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    1 0
    احسنت