قدردانی آملی لاریجانی از بیانات رهبر  انقلاب

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی از بیانات حکیمانه و الطاف کریمانه رهبر معظم انقلاب، قدردانی کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله آملی لاریجانی در این پیام ضمن تاکید و حمایت از برخورد با فساد آورده است: از الطاف پدرانه جناب عالی، خالصانه و خاضعانه تشکر می‌کنم و از خداوند متعال دوام عمر و توفیق و تسدید آن بزرگوار را خواستارم.

متن نامه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به محضر مقام معظم رهبری به این شرح است:

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای دامت برکاته

از بیانات حکیمانه و الطاف کریمانه حضرت مستطاب عالی نسبت به این حقیر، صمیمانه تشکر می‌کنم.

برخورد با فساد چه در درون قوه قضائیه و چه در بیرون آن، از راهبردهای اساسی نظام از ابتدای تأسیس تا کنون بوده است و گواه آن تاکیداتی است که جنابعالی در زمان‌های مختلف بر این امر نموده‌اید.

اینجانب در هر دو دوره قبلی قوه قضائیه، به همراه مسؤولان عالی قضائی و رؤسای دادگستری‌ها و دادستان‌ها، این راهبرد اساسی مورد تاکید رهبری نظام را، با قاطعیت تمام دنبال کرده‌ایم. متأسفانه همه کسانی که از قاطعیت دستگاه قضائی و تصمیمات انقلابی آن در دفاع از نظام جمهوری اسلامی ضربه خورده بودند، گویی به یکباره فضایی برای انتقام یافتند و در این مسیر ظلم و هتک بسیار کردند که نیازی به انعکاس آنها نیست، ان الله یدافع عن الذین آمنوا، و ان الله مع الصابرین.

اینجانب قبلاً گفته‌ام و یک بار دیگر به محضر جناب عالی عرض می‌کنم که هیچگاه از هیچ فرد فاسدی حمایت نکرده و نخواهم کرد. کلامی از بنده را مستند قرار داده‌اند که هیچ دلالتی بر خلاف آنچه گفته‌ام ندارد. اگر اتهامی به کسی متوجه است، دستگاه قضائی باید با معیارهای قانونی و شرعی بدان رسیدگی کند، این وظیفه دستگاه قضائی و حق عمومی است.

در پایان مجدداً از الطاف پدرانه جناب عالی، خالصانه و خاضعانه تشکر می‌کنم و از خداوند متعال دوام عمر و توفیق و تسدید آن بزرگوار را خواستارم. والسلام علیکم و رحمت الله.

صادق آملی لاریجانی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام
 

کد خبر 430853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.