افزایش ۳۵ درصدی نرخ کرایه سرویس مدارس بندرعباس

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: نرخ کرایه سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید در بندرعباس ۳۵ درصد افزایش یافت.

حسین اخلاقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شورای اسلامی شهر بندرعباس با افزایش ۳۵ درصدی نرخ کرایه سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید موافقت کرد.

وی افزود: بر این اساس نرخ جدید کرایه سرویس مدارس از صفر تا سه کیلومتر ۱۱۵ هزار تومان، سه تا شش کیلومتر ۱۳۸ هزار تومان، شش تا ۹ کیلومتر ۱۶۱ هزار تومان، ۹ تا ۱۲ کیلومتر ۱۸۴ هزار تومان و ۱۲ تا ۱۵ کیلومتر ۲۰۷ هزار تومان تعیین شده است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس با بیان اینکه این نرخ‌ها برای رفت و برگشت سرویس‌ها اعلام شده است، ادامه داد: خانواده‌ها، مربیان مدارس، شرکت‌ها و رانندگان می‌توانند با مراجعه به سامانه پایش ناوگان دانش آموزی (سپند) و با وارد کردن کد ملی برای سرویس مدارس نام نویسی کنند.

وی عنوان کرد: راننده‌ها و شرکت‌ها پس از نام نویسی و تحویل مدارک خود و تأیید این سازمان می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

اخلاقی اضافه کرد: والدین نیز پس از نام نویسی در سامانه «سپند» حتماً برای تعیین سرویس مدارس فرزندان خود به واحدهای آموزشی مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۶۱۷۶۱ نیز آماده دریافت شکایت‌ها و انتقادات شهروندان است.

کد خبر 430727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.