هیجان بالای کلوپ برای تماشای بازی حساس چلسی- من‌سیتی

یورگن کلوپ در خصوص بازی امشب چلسی در مقابل منچستر سیتی گفت: من دیدار امشب سیتی را تماشا می‌کنم چون باید با هر دو تیم در آینده بازی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال لیورپول با پیروزی شب گذشته مقابل پالاس، با یک بازی بیشتر، مقتدرانه فاصله خودش با شاگردان پپ را ۲۳ امتیاز رساند حالا اگر منچستر سیتی امشب هر نتیجه‌ای غیر از برد مقابل چلسی بدست بیاورد، لیورپول پس از ۳۰ سال قهرمان جزیره می‌شود.

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول در خصوص پیروزی شب گذشته مقابل پالاس گفت: "تصور کنید اگر در این بازی استادیوم پر از تماشاگر بود و تمام افراد می‌توانستند این جو را به طور زنده تجربه کنند چه اتفاقی می‌افتاد. اگر این طور می‌شد خیلی شگفت انگیز بود.

وی ادامه داد: به هوادارانمان آن احترامی که شایسته اش هستند را نشان دادیم. نشان دادیم که می‌توانیم طوری بازی کنیم که انگار آنها اینجا حضور دارند. مطمئناً این بهترین بازی ضد پرسینگی بود که تا به حال پشت درهای بسته شاهدش بودم. استثنایی بود."

سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول گفت: "بازی را خیلی دوست داشتم. در دقیقه‌ی ۸۷ که با نتیجه‌ی ۰-۴ جلو بودیم٬ ۴ تا از بازیکنانمان طوری بازیکن پالاس را تعقیب می‌کردند که انگار این تیم صاحب تنها توپ در دنیا است. ما این طور بازی می‌کنیم."

کلوپ افزود: "من دیدار امشب سیتی و چلسی را تماشا می‌کنم چون باید با هر دو تیم در آینده بازی کنیم، نه به خاطر اینکه جشن بگیرم. من این مسابقه را نگاه می‌کنم تا ببینم سیتی و چلسی به چه شکل کار می‌کنند.

وی ادامه داد: برنامه‌هایی مثل ملاقات با همدیگر در صورت قطعی شدن قهرمانی را نداریم. به این چیزها علاقه‌ای ندارم. دیدار هفته‌ی آینده ما مقابل سیتی را باید تمام هواداران فوتبال در این سیاره نگاه کنند. نمی‌خواهم خیلی مثبت‌نگر باشم، اما نکات منفی زیادی را از دیدار با پالاس یادم نمی‌آید. نحوه‌ی بازی ما مقابل پالاس فوق العاده بود."

سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول با اشاره به عطش تیمش برای قهرمانی، اظهار کرد: "هرگز نباید این را دست کم بگیرید که ما چقدر خواهان کسب جام هستیم. ما می‌خواهیم رؤیای مردم داخل خانه را حقیقت ببخشیم. ما یک رؤیای مشترک داریم، ولی برای رسیدن به آن باید کار کنیم."

کلوپ خاطرنشان کرد: "انجام دو مسابقه در سه روز سخت است ولی حالا ۸ روز استراحت داریم که کسی این را نمی‌خواهد. پس از آن، چهار مسابقه را در ۹ روز برگزار می‌کنیم که خیلی دشوار است. اما شرایط همین است که هست. به یک راه حل نیاز داریم و به همین خاطر دست که از عملکرد بازیکنان تعویضی در بازی با پالاس خیلی خوشحالم. انجام این کار به ما کمک می‌کند."

کد خبر 430581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.