تاج سلامتی خود را برای فوتبال ایران گذاشت/ با شروع لیگ نشاط به جامعه بر می‌گردد

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: تاج سلامتی خود را برای فوتبال ایران گذشت و برخی افراد به ناحق ایشان را تخریب می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ حیدر بهاروند امروز _ پنجشنبه ۵ تیرماه _ در مجمع عمومی عادی سالیانه هیئت فوتبال استان اصفهان که در سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: تاج سلامتی خود را برای فوتبال ایران گذشت و برخی افراد به ناحق ایشان را تخریب می‌کنند.

وی ادامه داد: هیئت‌های فوتبال شهرستان‌ها کار سختی را بر عهده دارند زیرا فشار تمام فوتبال استان بر روی آنها است. فوتبال اصفهان توانمندی‌های زیادی‌های در رشته‌های فوتبال دارد، تیم‌های سپاهان و ذوب آهن همیشه در لیگ برتر درخشان بوده است.

سرپرست فدراسیون فوتبال اضافه کرد: آکادمی‌های این دو باشگاه همیشه جز برترین‌ها در کشور بوده اند و این نشان دهنده پتانسیل بالا استان اصفهان است، آکادمی و مدارس فوتبال اصفهان نیز همیشه جز خوب های کشور بوده است.

بهاروند افزود: هر کاری که بتوانم برای فوتبال اصفهان می‌کنم. شاهد تلاش باشگاه‌ها و هیئت استان هستیم، امیدوارم اصفهان به جایگاه‌های بالاتری برسد زیرا انتظارات از این استان زیاد است.

وی با اشاره به اینکه وقتی که فوتبال تعطیل شود نشاط در جامعه وجود ندارد، گفت: باید فوتبال را از دیگر رشته‌ها جدا کنیم زیرا فوتبال همیشه پر بیننده و جذاب است. با شروع لیگ این نشاط به جامعه برگشته است و با استفاده از پروتکل‌های بهداشتی و کمک از هیئت‌ها لیگ را برگزار کردیم. تعطیلی لیگ شدنی نیست و لیگ ادامه دار خواهد بود.

کد خبر 430541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.