تنها یک قدم تا پایان رؤیای ۳۰ ساله/ رئال همچنان دست بردار نیست

تیم فوتبال لیورپول با پیروزی شب گذشته مقابل پالاس، با یک بازی بیشتر، مقتدرانه فاصله خودش با شاگردان پپ را به ۲۳ امتیاز رساند. رئال هم در لالیگا به تعقیب و گریز با بارسا ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سی و یکم لیگ جزیره، تیم فوتبال لیورپول در ورزشگاه آنفیلد، میزبان تیم فوتبال کریستال پالاس بود. این دیدار را مارتین اتکینسون قضاوت می‌کرد.

لیورپولی‌ها که با اختلاف ۲۰ امتیازی نسبت به تعقیب کننده خود، منچستر سیتی، در صدر جدول قرار گرفته اند، تا قبل از این بازی به دو برد دیگر برای مسجل شدن قهرمانی خود پس از ۳۰ سال نیاز داشتند.

آن‌ها بخاطر مسائل مربوط به بیماری کووید -۱۹، ورزشگاه خالی از تماشاگر آنفیلد و با درخشش فابینیو، صلاح، مانه و رابرتسون با نتیجه پرگل ۴ بر صفر، پالاس را در هم کوبیدند و حالا برای قطعی شدن قهرمانی‌شان پس از سه دهه نیاز به یک ۲ امتیاز دارند.

این در حالی است که تیم فوتبال منچستر سیتی امشب در استمفرود بریج مهمان چلسی آماده فرانک لمپارد است.

اگر امشب شاگردان گواردیولا، با نتیجه‌ای غیر از برد، زمین را ترک کنند حکم قهرمانی قرمزهای آنفیلد را امضا کرده اند.

در لیگ اسپانیا و از هفته سی و یکم بامداد امروز، تیم فوتبال رئال مادرید در ورزشگاه آلفردو دی استفانو از مایورکا پذیرایی می‌کرد. مادریدی‌ها می‌دانستند کاتالان‌ها با یک بازی بیشتر و ۶۸ امتیاز به صدر جدول رفته اند. پس سعی در پس‌گیری آن داشتند.

شاگردان زیدان با یک بازی هوشمندانه موفق شدند با گل‌های وینیسیوس و راموس، هم امتیاز با بارسا در عدد ۶۸ و بخاطر عملکرد بهتر در بازی رو در رو به صدر جدول لالیگا صعود کنند. حالا برای هفته‌های آینده کورس این لیگ برای قهرمانی جذاب‌تر از همیشه خواهد شد.

کد خبر 430519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.