افزایش ۷ درصدی قیمت آب/۵۶۰ انشعاب غیرمجاز شناسایی شد

معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: در سال گذشته ۵۶۰ انشعاب غیرمجاز شناسایی شد همچنین افزایش قیمت در سال ۹۹ انجام شده است و همه مشترکان مسکونی و غیرمسکونی ما هفت درصد افزایش بها در قبوض خود را داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا رضایی در نشست خبری ظهر امروز چهارشنبه چهارم تیرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در وضعیت شیوع کرونا دستگاه‌های دریافت پول شهرداری به شرکت آب منتقل شد و برای سهولت کار و کاهش ترددها در شهر هزینه حفاری و آسفالت که شهرداری دریافت می‌کرد در شرکت آب و فاضلاب دریافت شد.

وی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب برای واگذاری انشعاب جداگانه به مجموعه‌ها استقبال می‌کند، افزود: اما باید این مجموعه‌ها امکانات فنی لازم را داشته باشند چرا که ممکن است نصب تعداد بالای انشعابات بر روی شبکه اصلی حوادث را افزایش دهد.

معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، تصریح کرد: برای جداسازی کنتورهای مشترکان در یک مجتمع به منظور دستیابی به عدالت در هزینه‌ها کنتورهایی در بازار وجود دارد که مشترکان می‌توانند برای جداسازی انشعاب‌ها از این کنتورهای موجود در بازار استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۵۶۰ انشعاب غیرمجاز شناسایی شد، تصریح کرد: در سراسر استان مقرر شد یک اکیپ چهار نفره برای گشت زنی و شناسایی انشعابات غیرمجاز تجهیز شود و همه این موارد را در سطح استان شناسایی و رصد کنند.

رضایی در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا، مبنی بر افزایش قیمت آب در سال ۹۹ گفت: افزایش قیمت در سال ۹۹ انجام شده و همه مشترکان مسکونی و غیرمسکونی ما هفت درصد افزایش بها در قبوض خود را داشته‌اند.

وی در خصوص جریمه یا پاداش مشترکان، افزود: مشترکان خانگی که از الگوی مصرف که همان ۱۴ متر مکعب به ازای هر واحد در ماه است تجاوز کنند علاوه بر این هفت درصد ۱۶ درصد هم جریمه می‌شوند و اگر الگوی ۱۴ درصد را رعایت کنند به آنها پاداش تعلق می‌گیرد که در سال گذشته ۴۷۶ هزار مشترک ما مشمول این پاداش شدند.

کد خبر 430452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.