لیگ برتر و آغاز دوباره هیجان

چهارصد و هشتاد و هشتمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "سپاهان و تعیین سرنوشت در سه دیدار بزرگ" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به آغاز دوباره لیگ برتر و دیدارهای مهم سپاهان در ۹ دیدار باقی مانده دارد. سپاهان برای جبران فاصله ۱۰ امتیازی با پرسپولیس باید علاوه بر گذشتن از سد پنج تیم پایین جدولی با تراکتور، استقلال و شهر خودرو سه رقیب مستقیمش در کسب سهمیه آسیایی و قهرمانی رقابت کند.

"به دخترم قول دادم در آلمان بمانم" تیتر دیگری از این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های علیرضا مرزبان دارد. مرزبان در واکنش به شایعه حضورش روی نیمکت ذوب‌آهن، اظهار کرد که فعلاً به ایران نمی‌آیم. پیشنهاداتی از شاهین شهرداری بوشهر و حتی تیم امید هم در این مدت داشته‌ام، اما به دخترم قول داده‌ام که در آلمان بمانم.

"عقب نشینی و عذر خواهی هم بی فایده بود" عنوان پایانی این رسانه است و به احتمال قطع همکاری کمیته استیناف با دادرس پرداخته است. بعد از مصاحبه‌های خارج از عرف مهدی دادرس در رسانه‌ها و خطاب قرار دادن اعضای این کمیته با الفاظ نامناسب، اخیراً با چرخش موضعی ١٨٠ درجه‌ای، اتفاقات را گردن رسانه‌ها انداخت تا از زیر بار مسئولیت حرف‌هایش شانه خالی کند. حال شنیده‌ها از کمیته استیناف حکایت از احتمال بالای قطع همکاری با دادرس دارد.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال اصفهان" اینجا کلیک کنید.

کد خبر 430385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.